makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

توفان و گرد و خاک سیستان و بلوچستان را فرا می گیرد

 هواشناسی سیستان و بلوچستان اعلام کرد: بر اساس نقشه های پیش یابی از عصر امروز /چهارشنبه/ توفان و گرد و خاک این استان به ویژه نقاط شمالی را فرا خواهد گرفت که نتیجه آن کاهش شدید دید افقی خواهد بود. 

به گزارش   ایرنا، پدیده گرد و غبار و ریزگردها از اواخر این هفته تا چند روز به ویژه در نواحی مرکزی سیستان و بلوچستان متمرکز خواهد بود.

بر پایه این گزارش، آسمان برخی نقاط جنوبی سیستان و بلوچستان نیز غبار آلود پیش بینی می شود همچنین در ارتفاعات این مناطق رشد ابر، رگبار موقتی، رعد و برق و وزش تندباد دور از انتظار نیست.

گزارش هواشناسی سیستان و بلوچستان حاکیست، طی روزهای آخر هفته سواحل جنوب سیستان و بلوچستان نیز مه آلود و مواج پیش بینی می شود بطوریکه حداکثر ارتفاع موج در کرانه دریای عمان به چهار تا شش پا و گاهی تا هشت پا می رسد.

همچنین در این گزارش آمده است: طی 24 ساعت گذشته شهرهای زابل، زهک، هیرمند، میرجاوه و ایرانشهر مشترکا و با حداکثر دمای 43 درجه بالای صفر گرمترین و زاهدان با حداقل 20 درجه سانتی گراد خنک ترین نقاط سیستان و بلوچستان بودند.

طی این مدت حداکثر و حداقل دمای هوای شهرهای زاهدان 38 - 20، زابل 43 - 28، زهک 43 - 25، هیرمند 43 - 28، خاش 37 - 23، میرجاوه 43 - 27، سراوان 39 - 25، ایرانشهر 43 - 32، راسک 38 - 26، نیکشهر 37 - 27، چابهار 31 - 28 و بندر کنارک 33 - 29 بود.

بیشینه دمای امروز زاهدان به 37 تا 39 درجه و کمینه دمای امشب این شهر به 20 تا 22 درجه بالای صفر خواهد رسید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد