makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

کالاهای ترانزیت شده 21.6 درصد در سیستان و بلوچستان رشد داشته

 مدیرکل حمل و نقل و پایانه های سیستان و بلوچستان گفت: آمار کالاهای ترانزیت شده امسال استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 21.6 درصد رشد داشته است.

علیرضا مجرد در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: 231 هزار و 976 تن کالا در سه ماه نخست سالجاری از پایانه های مرزی استان ترانزیت شده است.

وی گفت: پایانه های مرزی سیستان و بلوچستان از ظرفیت و پتانسیل بالایی برخوردار است و موقعیت ممتاز جغرافیایی این استان به سبب همسایگی با کشورهای پاکستان و افغانستان و داشتن مرزهای آبی موجب رونق مناسبات بازرگانی و تجاری شده است.

مجرد افزود: تسهیل در امر ترانزیت و استفاده از ظرفیت های بندر چابهار می تواند استعدادهای آشکار و پنهان استان را هر چه بیشتر شکوفا سازد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های سیستان و بلوچستان با اشاره به برگزاری پانزدهمین آزمون حمل و نقل بین المللی در دو مرحله پایه و اصلی بیان داشت: این آزمون مطابق دستور العمل برگزاری آزمون حمل و نقل بین المللی و ضوابط تاسیس شرکت های حمل و نقل بین المللی و گزینش افراد با صلاحیت از نظر علمی و تخصصی در نیمه دوم سالجاری برگزار خواهد شد و متقاضیان می توانند با در دست داشتن سوابق کاری، تصویر شناسنامه، یک قطعه عکس سه در چهار و آخرین مدرک تحصیلی حداکثر تا 10 مهر ماه به واحد ترانزیت این اداره کل مراجعه کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد