makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

هیات سازمان ملل و کشورهای گروه مینی دوبلین وارد زاهدان شدند

 هیاتی از سازمان ملل و تنی چند از سفرای کشورهای عضو گروه مینی دوبلین به سرپرستی سفیر دایم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل وارد زاهدان شدند. 

این هیات به همراه 'یوری فدوتوف' مدیر اجرایی دفتر مبارزه با مواد مخدر سازمان ملل و سردار 'حسین آبادی' رییس پلیس مبارزه به مواد مخدر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران دیشب وارد زاهدان شدند.

سفیران کشورهای اتریش، بلژیک، دانمارک، فرانسه، آلمان، ژاپن، نیوزیلند، نوروژ، فنلاند، رمانی و روسیه در این هیات حضور دارند.

علاوه بر این کشورها 13 نفر از سازمان ملل، 38 خبرنگار داخلی و خارجی و 23 نفر از اعضای ستاد مبارزه با مواد مخدر و پلیس در جمع هیات اعزامی حضور دارند.

اعضای این هیات به منظور دیدن نقاط مرزی ایران با افغانستان در 'منطقه میلک' صبح امروز سه شنبه عازم سیستان شدند و در بازگشت به زاهدان قرار است با مسوولان و دست اندرکاران ستاد مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان دیدار و گفت وگو کنند.

نمایندگان چندین کشور اروپایی و آسیایی با حضور در نشستی در دوبلین تفاهم نامه ای مبنی بر همکاری در زمینه مبارزه با موادمخدر امضا کردند و به همین سبب این گروه را 'مینی دوبلین' نامیدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد