makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

کمبود کارشناس مشکل اساسی شهرداری ایرانشهر

مسئول دفتر فنی شهرداری ایرانشهر گفت: کمبود نیروی انسانی کارآمد و متخصص موجب کندی در اقدامات شهرداری ایرانشهر شده است.

منصور ملازهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: دفتر فنی شهرداری ایرانشهر در سال 89 با صدور 324 فقره پروانه ساختمانی با زیر بنای بیش از 101هزار و 199 مترمربع، کارنامه قابل قبولی را از خود به جا گذاشت.

وی افزود: انتظارات مردم و تسریع در درخواست‌های آنان از اهداف دفتر فنی شهرداری بوده و در سال 89 تلاش مضاعفی را از خود نشان داده است.

مسئول دفتر فنی شهرداری ایرانشهر تصریح کرد: صدور 324 مجوز پروانه ساختمانی، 217 فقره تمدید پروانه، 68 فقره اصلاح پروانه ساختمانی، 315 مورد تفکیکی، 268 استعلام بانکی، 551 فقره پاسخ به دفتر خانه‌ها، تأیید 111 مورد پایان کار ساختمانی، 33 مورد عدم خلافی، 34 مورد حصار کشی و 65 مورد تخریب آسفالت از اقدامات سال 89 بوده است.

ملازهی گفت: درخواست‌های بیش از حد مردمی مبنی بر صدور مجوز در زمینه موضوعات مختلف و از طرفی کمبود نیروهای انسانی کارشناس موجب کندی کار در روند فعالیت‌های دفتر فنی شهرداری ایرانشهر شده است.

وی بیان کرد: در آینده تلاش بر این است تا با جذب نیروهای کارآمد از محل استخدامی‌های شهرداری، گام‌های مؤثر‌تری را در زمینه ارائه خدمات به شهروندان برداریم.

شهردار ایرانشهر نیز گفت: با هدف زیبا سازی، ایجاد روحیه شادابی و نشاط بین شهروندان ایرانشهر و آموزش فرهنگ شهری، پروژه نقاشی دیوارهای شهر با بهره‌گیری از اساتید برجسته نقاشی آغاز شده است.

نعیم پناه افزود: نقاشی دیوارهای میدان امام حسین (ع) شهرستان ایرانشهربا اعتباری بالغ بر 90 میلیون ریال از خرداد ماه سال‌جاری در حال اجراست.

وی بیان کرد: در مرحله نخست اجرای این پروژه، 600 مترمربع طراحی و رنگ آمیزی شده که در صورت وجود اعتبار در دیگر قسمت‌های شهر نیز اجرا خواهد شد.

شهردار ایرانشهر اضافه کرد: در سال‌های گذشته نیز این طرح با اعتباری بالغ بر 200 میلیون ریال اجرا شده که نمادهای صنایع دستی، طراحی آثار باستانی و شعارهای فرهنگ شهری در این زیبا سازی استفاده شده است.

پناه گفت: از شهروندان فهیم شهرستان ایرانشهر درخواست می‌شود تا با توصیه به فرزندانشان در حفظ و نگهداری این مناظر سهیم باشند و در موارد مشاهده تخریب آن موارد را به شهرداری اطلاع دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد