makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

59 کیلو تریاک از 10 زن مسافر در محور زاهدان-کرمان کشف شد

ماموران ایست و بازرسی شهید صدوقی زاهدان از 10 زن عضو یک باند قاچاق که بوسیله یک دستگاه اتوبوس در حال عزیمت به سمت کرمان بودند 59 کیلوگرم تریاک کشف کردند. 

به گزارش  مرکز اطلاع رسانی پلیس سیستان وبلوچستان، در پی کسب اخباری مبنی بر اینکه یک باند قاچاق مواد مخدر با بکارگیری تعدادی زن قصد انتقال مواد مخدر از زاهدان به عمق کشور را دارند اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر اقدامات لازم را برای دستگیری آنان آغاز کرد.

برپایه این گزارش، ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید صدوقی نصرت آباد شهرستان زاهدان با هدایت لحظه به لحظه اداره عملیات ویژه پلیس مواد مخدر 10 زن عضو باند قاچاق مواد مخدر را که با یک دستگاه اتوبوس به مقصد کرمان در حرکت بودند شناسایی و دستگیر کردند.

در بازرسی از متهمان مقدار 59 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از آنان کشف و ضبط شد.

برپایه این گزارش، همچنین در پی کسب اخباری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط موتور سیکلت از سمت ارتفاعات اناران به محدوده خاش بلافاصله ماموران یگان تکاوری 117 این شهرستان به محل مورد اعزام شدند.

نیروهای این یگان در جریان پاکسازی منطقه 35 بسته مواد مخدر به وزن 35 کیلوگرم حشیش کشف و ضبط کردند.

این گزارش حاکیست: 10 زن قاچاقچی به همراه مواد مکشوفه در دو عملیات یادشده برای بررسی و تحقیقات بیشتر و طی مراحل قانونی به مراجع مربوطه تحویل شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد