makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

اجرای طرح ترافیکی راهور در خاش

فرمانده انتظامی شهرستان خاش سیستان و بلوچستان گفت : در اجرای طرح ترافیکی راهور در این شهرستان 128دستگاه خودرو و 85 دستگاه موتور سیکل فاقد مدارک و متخلف توقیف گردید.

به گزارش  ازپایگاه اطلاع رسانی پلیس،سرهنگ « احسانعلی آذر پودینه » گفت : در راستای توسعه انضباط اجتماعی و قانونگرایی در تمام بخش ها ، کاهش تصادفات ، برخورد قاطع با رانندگان متخلف و در اجرای قانون جدید رسیدگی به تخلفات رانندگی طرح ترافیکی راهور توسط راهور شهرستان به همراه یک تیم از یگان امداد در تیر ماه اجرا گردید.

فرمانده انتظامی خاش توقیف تعداد 128 دستگاه خودرو و 85 دستگاه موتور سیکلت فاقد مدارک و متخلف را از نتایج این طرح اعلام کرد.

سرهنگ « آذر پودینه» در خبری دیگر از دستگیری یک سارق منزل خبر داد و گفت :در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر دستگیری سارق در حوزه کلانتری 12 خاش بلافاصله ماموران این یگان به محل اعزام شدند .

وی افزود : پس از حضور ماموران مشخص گردید شخصی به هویت «خدایار . ب» از روی دیوار وارد منزل خانم « مریم ش» شده و با شکستن شیشه پنجره قصد ورود به منزل را داشته که از سر و صدای بوجود آمده صاحب خانه و همسایه ها متوجه شده و سارق را در خیابان دستگیر کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد