makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

تخصیص اعتبار برای خذف مدارس غیر استاندار در سیستان وبلوچستان

معاون برنامه ریزی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برای حذف مدارس غیراستاندارد و خشتی و گلی استان، دولت در سفر سوم خود به این منطقه، هزار میلیارد ریال اعتبار اختصاص داد. 

به گزارش ایرنا، 'رجبعلی شیخ زاده' روز چهارشنبه در مراسم معارفه مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان افزود: این میزان اعتبار طی سه سال آینده به استان اختصاص می یابد و براساس برنامه باید در این مدت همه مدارس غیراستاندارد و خشتی و گلی در منطقه حذف شوند.

وی بیان کرد: سفر سوم هیات دولت به سیستان و بلوچستان، 9 مصوبه در حوزه آموزش و پرورش در پی داشت.

او اظهار داشت: ساخت بیش از 100 سرسرای ورزشی و نمازخانه در مدارس، تجهیز هزار کلاس درس به سیستم گرمایشی و سرمایشی، احداث 14 استخر ویژه دانش آموزان در 14 شهرستان، تجهیز 300 مدرسه به سامانه فناوری اطلاعات از جمله این مصوبات بودند.

معاون برنامه ریزی استاندار افزود: همچنین در این سفر 40 میلیارد ریال برای پروژه های نیمه تمام خیرین مدرسه ساز اختصاص یافت.

او تاکید کرد: ضروری است با توجه به متفاوت بودن نیازهای آموزشی هر نقطه از استان، خیرین سرمایه خود را براساس نیازسنجی که از سوی آموزش و پرورش انجام گرفته مورد مصرف قرار دهند و تلاش خود را در راستای مدرسه سازی معطوف به این نیازسنجی کنند.

شیخ زاده افزود: خوشبختانه پس از انقلاب و در سالهای اخیر انقلابی بزرگ در حوزه فضای آموزشی و حذف مدارس کپری شکل گرفت که امید است با همت مسوولان تا سه سال آینده مدارس غیراستاندارد و خشتی و گلی نیز در این استان حذف شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد