makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

مدیر کل جدید بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان معرفی شد

 مدیر کل جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان طی مراسمی با حضور معاون پشتیبانی و امور استان های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور ظهر چهارشنبه در جلسه تودیع و معارفه مدیر کل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان اظهار داشت: یکی از اهداف و رویکردهای مهم بنیاد مسکن حفظ سرمایه ملی است.

هادی درفشی گفت: در برنامه پنجم توسعه محور اصلی بنیاد مسکن مربوط به توسعه روستاها است.

وی یکی از مسائل مهم و مورد توجه این نهاد را استفاده از نیروی انسانی با تجربه و فنی در ساخت و سازهای مسکن روستایی عنوان کرد.

وی افزود: مجلس هشت درصد کل اعتبارات عمرانی را برای توسعه روستاها اختصاص داده است.

معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور بیان داشت: طی شش سال گذشته این بنیاد توانسته یک میلیون و 400 هزار واحد روستایی در کشور احداث کند.

وی گفت: سیستان و بلوچستان به لحاظ وسعت و بافت جمعیتی شرایط خاصی دارد و این شرایط طلب می کند تا از همه ظرفیت‌ های استان به خوبی استفاده شود.

وی افزود: به همین دلیل بنیاد مسکن توانسته با بهره گیری از همه امکانات خود در اقصی نقاط مناطق روستایی استان خدمات ارائه کند.

معاون سیاسی - اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم اظهار داشت: به تعبیر بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران بنیاد مسکن برای سازندگی بنا نهاده شده است و رسالتی سنگین بر عهده دارد.

ابراهیم عزیزی گفت: تامین مسکن یکی از نیازهای مهم مردم سیستان و بلوچستان به خصوص در مناطق روستایی است و بنیاد مسکن در چند سال اخیر اقدامات گسترده ای را در این زمینه در روستاها انجام داده است.

وی افزود: مقاوم سازی و دقت در ساخت و ساز و بهره گیری از استانداردهای روز در پروژه های بنیاد مسکن در روستاها به خوبی نمایان است.

وی بیان داشت: با تلاش های صورت گرفته از سوی بنیاد مسکن امروز در اکثر مناطق روستایی چهره روستاها تغییر کرده و مسکن های مقاوم به روستائیان تحویل داده شده است.

معاون سیاسی - اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: از رویکردهای اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی برقراری عدالت در جامعه است که این مهم در دولت نهم و دهم باعث شده به قشر کم درآمد جامعه توجه بیشتری شود.

مدیر کل سابق بنیاد مسکن نیز در این مراسم اظهار داشت: از سال 83 با حمایت مسئولین و کادر زحمتکش بیش از 600 طرح هادی روستایی در استان به اجرا درآمده است.

یوسف عالی گفت: همچنین این نهاد در بخش مسکن روستایی 65 هزار واحد مسکونی را بازسازی و بهسازی کرده است.

در این مراسم که با حضور معاون پشتیبانی و امور استان های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برگزار شد امیر حسین عباسی به عنوان مدیر کل جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان معرفی و از زحمات یوسف عالی تقدیر و تشکر شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد