makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

690 مصوبه ره‌آورد سفر سه‌گانه دولت به سیستان‌وبلوچستان

رئیس اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ره‌آورد سفرهای سه گانه استانی دولت به سیستان و بلوچستان، 690 مصوبه بوده است.

علیرضا براهویی در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها در تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: پهنه گیتی عرصه فعالیت شده با امکانات محدود، توقع و انتظارات نامحدود و در این میان کیاست و فراست لازم است تا نگاه‌ها جهانی شود.

وی با اشاره به کلیدواژه "بلغ" که در قرآن بیان شده افزود: رسالت رساندن پیام و قداست کلام با مفاهیم قرآنی به وضوح در این واژه مبرهن است و اگر  این رسالت در جامعه کنونی به درستی صورت پذیرد به مبانی کتاب مقدس، کلام وحی که توسط پیامبران و رسولان برای بشریت آمده حرمت و کرامت گذاشته می‌شود.

رئیس اداره روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت و برپایی نمایشگاه‌های خدمات نظام در مبادی ورودی دستگاه‌ها خاطرنشان کرد: امسال نمایشگاه خدمات نظام در فضای دستگاه‌ها و ادارات برگزار می‌شود و شاخص‌های مقایسه‌ای نظام به ویژه در طرح و پروژه‌های زیربنایی که بیانگر ادعای عدالت محوری، توسعه و آبادانی همه‌جانبه در راستای محرومیت‌زدایی در سراسر ایران اسلامی است به طور ساده و روشن در تراکت‌ها، بنرهای و پوسترهای تبلیغاتی نشان داده شود.

براهویی در ادامه افزود: 400 پروژه در قالب هزاران طرح در هفته دولت در سیستان و بلوچستان راه‌اندازی می‌شود که برای این طرح‌ها، یک هزار و 340 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی هزینه شده است.

وی روند توسعه در استان را پر شتاب و بی‌وقفه عنوان کرد و افزود: در اجرای طرح‌های عمرانی، اقتصادی، خدماتی، اجتماعی و فرهنگی و برنامه‌ریزی سند راهبردی علمی چشم‌انداز توسعه کشور از تمام‌ تلاش و توان دستگاه‌ها استفاده شده و اطلاع‌رسانی در این زمینه برای افکار عمومی در رسانه‌ها ضروری است.

رئیس اداره روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان به بیان شاخص‌های مقایسه‌ای توسعه قبل و بعد از انقلاب پرداخت و گفت: در بخش آموزش و پرورش میزان باسوادی در سال 57، 29.7 درصد بوده که به 75 درصد، در آموزش عالی تعداد دانشجو از یک هزار و 249 نفر به 90 هزار و 859 نفر و تعداد پزشک از 53 نفر به 878 نفر و تعداد بیمارستان‌ها به 18 بیمارستان و تعداد روستاهای دارای برق از 33 روستا به 3 هزار و 636 روستا و تعداد روستاهای دارای تلفن از دو روستا به 4 هزار و 708 روستا تا سال 89 رسیده که این شاخص‌ها بیانگر تجلی خدمات نظام جمهوری اسلامی به نقاط محروم در سراسر کشور است.

منبع:خبرگزاری فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد