makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

خارج نشینان بردگان زر خرید استکبار

بسیاری از به اصطلاح روشن فکران قوم بلوچ که در خارج از ایران زندگی می کنند و به کشورهای غربی سکولار پناهنده شده اند بر این اندیشه هستند که بتوانند با اجرای پروژه هایی که توسط اپوزیسیون ایرانیان ضد انقلاب و ضد ملیت  تهیه می شود برای نیل به خواسته های جدایی طلبی خود که آنرا به قوم بلوچ نسبت داده و عقیده قوم مذکور میدانند دست به فعالیتهایی در این رابطه بزنند ٬ تا جمهوری اسلامی ایران را که به واقع از بهترین حکومتها در بین حکومتهای فعلی در جهان می باشد اجبار به پذیرش ادعای خود بکنند .

از اینرو برای اجرای چنین خواسته ای باید در بین قبایل و طوایف قوم بلوچ که همه به نظام جمهوری اسلامی ایران وفا دار بوده و در طول تارخ انقلاب از جمله در زمان جنگ تحمیلی با عراق آنرا نشان داده اند ایجاد اختلاف  و آنها را نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران  بد بین کنند  .

در این پروسه ی فتنه اندازی عناصر ضد ملیت گرایی و جدایی طلب تا می توانند از ابزارهای مذهبی و همچنین قوم گرا یی و استفاده از جوانان و افراد متعصب و نا آگاه برای ایجاد نفاق و تغییر اندیشه ی قوم بلوچ استفاده می کنند .

متاسفانه در برخی موارد تاثیر این فعالیتها را می توان در به وجود آمدن حوادث تروریستی چند سال اخیر سیستان و بلوچستان که با نام بلوچ و در قالب جدایی طلبی و تجزیه خواهی توسط چند جوان فریب خورد انجام شد مشاهده کرد .

باید توجه داشت که دشمنان نظام حمهوری اسلامی ایران در میدان نبرد فیزیکی (حمله نظامی)خود را در برابر جمهوری اسلامی ایران  که در این زمینه کشوری بسیار قدرت مند و صاحب تکنولوژی های بیشرفته هست نا امید می دانند. بر این اساس با طرح و نقشه ی جدیدی بنام جنگ نرم  پا  به عرصه مبارزه با ایران اسلامی گذاشته ٬و تمام قوای خود را معطوف این جنگ کرده است بطوری که سالانه بودجه های عظیمی را بصورت رسمی و آشکار به این حوزه از مبارزات بر علیه نظام جمهوری اسلامی اختصاص می دهند .

یکی از این میدانهای فعالیت نرم استکبار  جهانی ایجاد اختلاف و انداختن فاصله بین مسئله قومیت و ملیت می باشد که با استخدام افرای که از ایران گریخته اند و خود را مدافع اقوام در ایران میدانند و در خارج از کشور در زیر سایه پر از فریب و ریا برخی کشورهای مهاجم هستند سعی بر شوراندن اقوام بر علیه نظام ایران را دارند.

مسئله ای که دشمن به دنبال آن است مسئله ای بسیار پر اهمیت و استراتژیک می باشد زیرا که فعالیت معاندین نه تنها با هدف نابودی ایران می باشد بلکه قصد از بین بردن اقوامی را دارد  که بصورت ابزاری از آنها استفاده می کند. در حقیقت سیاست شیوه کاری دشمنان در طول تاریخ بر همین منوال بوده است.وسلام

 

نویسنده:عرفان عزیزی

03/06/1390

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد