makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

حوادث رانندگی در سیستان و بلوچستان5 کشته و 8 مجروح برجای گذاشت

فرمانده پلیس راه سیستان و بلوچستان گفت: بر اثر سوانح رانندگی 24ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی این استان پنج نفر کشته و هشت نفر دیگر مجروح شدند. 

سرهنگ 'عبدالرضا صالحی' در توضیح سوانح رخ داده افزود: صبح دیروز واژگونی یک دستگاه وانت نیسان در محور ایرانشهر - خاش به مرگ راننده منجر شد.

وی بیان کرد: همچنین عصر دیروز واژگونی یک دستگاه وانت پیکان در محور دلگان - بهشت آباد در حوزه استحفاظی پلیس راه ایرانشهر - بم موجب مجروح شدن چهار نفر شد که یک نفر از مصدومان پس از انتقال به بیمارستان درگذشت.

این مسوول انتظامی اظهار داشت: همچنین صبح دیروز واژگونی یک دستگاه وانت تویوتا در محور زاهدان - خاش موجب کشته و مجروح شدن راننده و سرنشین آن شد.

صالحی افزود: نیمه شب گذشته برخورد یک دستگاه پراید با یک نفر شتر در محور دلگان - چاه شور واقع در حوزه استحفاظی پلیس راه ایرانشهر - بم منجر به کشته شدن راننده خودرو شد.

شهرستان دلگان در جنوب غرب سیستان و بلوچستان حلقه اصلی ارتباط این استان با کرمان محسوب می شود.

فرمانده پلیس راه سیستان و بلوچستان همچنین گفت: واژگونی یک دستگاه سواری پژو 405 حامل اتباع کشور افغانستان مقارن با ساعت 21 و 30 دقیقه شب گذشته در محور خاش - ایرانشهر منجر به مجروح شدن پنج نفر شد که یکی از مجروحان به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

 

منبع:خبرگزاری ایرنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد