makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

1570 دانش‌آموز ایرانشهری در انتظار میز و نیمکت هستند

مدیر آموزش و پرورش ایرانشهر گفت: تعداد حدود هزار و 570 دانش‌آموز در انتظار میز و صندلی در شهرستان ایرانشهر بسر می‌برند.

عبدالسلام سجادی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: ایاب و ذهاب دانش‌آموزان در طول روز و ساعات پیک ترافیک باید مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: از نیروهای امنیتی خواسته می‌شود در زمینه ایاب و ذهاب دانش‌آموزان اهتمام بیشتری بورزند.

مدیر آموزش و پرورش ایرانشهر در ادامه به بیان مسائل مربوط به مدارس پرداخت و از انتزاع تعداد 40 مدرسه از شهرستان ایرانشهر به مناطق آموزشی خاش، سرباز، زابلی و شهر بمپور خبر داد.


سجادی یادآور شد: نیاز مدارس شهرستان به میز و صندلی حدود 2 هزار و 133 مورد است که از این تعداد حدود 626 میز و صندلی تهیه شده است و تعداد حدود هزار و 570 دانش‌آموز در انتظار میز و صندلی هستند.

وی از پیوستن تعداد 200 نفر از نیروهای نهضت سوادآموزی به عنوان سرایدار و نیروی خدماتی به آموزش و پرورش شهرستان خبر داد.

مدیر آموزش و پرورش ایرانشهر افزود: مرکز استعدادهای درخشان در مقطع دبیرستان در ایرانشهر راه‌اندازی و تجهیز شده است و در مقطع راهنمایی نیز راه‌اندازی می‌شود.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر ایرانشهر و امام جمعه ایرانشهر نیز تأکید کردند: آنچنان که نسبت به تعلیم و تربیت دانش‌آموزان و حفظ جانشان در مدارس تلاش می‌شود نسبت به حفظ آبرو و حیثیت دانش‌آموزان دختر تلاش نمی‌شود و مورد غفلت قرار گرفته است.

آنان بیان کردند: بعضاً هنگام تعطیلی مدارس دخترانه مشاهده می‌شود عده‌ کثیری از پسران در مقابل مدارس تجمع کرده که من به عنوان رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این نکته را به مسئولان متذکر می‌شوم.

 

منبع:خبرگزاری فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد