makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

اکیپ‌های آموزشی به مدارس ایرانشهر اعزام می‌شوند

شهردار ایرانشهر گفت: به منظور ترویج و آموزش فرهنگ شهرنشینی، اکیپ‌های آموزشی به مدارس سطح شهرستان ایرانشهر اعزام می‌شوند.

  نعیم پناه پیش در جلسه‌ای در شهرداری این شهرستان اظهار داشت: طرح استقبال از مهر در قالب بهسازی معابر و فضاهای سبز به منظور حفظ محیط زیست و ارتقای آن در حال اجرا است.

وی افزود: ارتقای کیفی فضاهای سبز با توجه به بهبود شرایط جوی آب و هوای ایرانشهر و استفاده از فضای سبز شهری، پارک‌ها و بوستان‌ها برای گذراندن اوقات فراغت دانش‌آموزان و شهروندان از جمله فعالیت‌های شهرداری ایرانشهر در استقبال از مهرماه است.

شهردار ایرانشهرادامه داد: همه ساله با نزدیک شدن مهر و بازگشایی مدارس، احیا و بازسازی فضاهای سبز شهر با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در حال انجام است.


پناه تصریح کرد: کاشت برخی گلها، درختان و درختچه‌های فصلی، هرس درختان، شستشوی جداول، لایروبی جداول و نهرها، شستشوی تابلوهای ترافیکی و ایستگاه اتوبوس، ترمیم لوازم بازی نصب شده در پارک‌ها، نصب سکوها و نیمکت‌ها، تعویض سطل‌های زباله آسیب دیده از مهم‌ترین اقدامات در حال اجرای شهرداری ایرانشهر است.

وی خاطرنشان کرد: نظافت، هرس، جمع‌آوری شاخ و برگ درختان به ویژه روبروی اماکن آموزشی و اداری و خط کشی معابر، مقابل مکان‌های آموزشی و افزایش روشنایی پارک‌ها و بوستان‌ها از فعالیت‌های دیگر این طرح است.

شهردار ایرانشهر گفت: همچنین به منظور آموزش فرهنگ شهرنشینی، اعزام اکیپ آموزشی به مدارس در طول سال تحصیلی انجام خواهد شد.

 

منبع:خبرگزاری فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد