makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

مانور شهری ضدتروریسم در زاهدان برگزار شد

فرمانده یگان ویژه سپاه پاسداران سیستان و بلوچستان گفت: نخستین مانور شهری ضدتروریسم در منطقه زیبا شهر زاهدان برگزار شد.

  سعید مطهری‌زاده شنبه شب در حاشیه برگزاری مانور شهری ضدتروریسم در میدان زیباشهر زاهدان اظهار داشت: این مانور به مناسبت هفته نیروی انتظامی و نخستین مانور شهری ضدتروریسم است که در منطقه زیبا شهر زاهدان برگزار شده است.

 وی افزود: ارتقاء توان رزمی، آمادگی مقابله با گروگانگیری و سارقان مسلح و به نمایش گذاشتن اقتدار یگان‌های ویژه در برابر جرائم خاص از جمله اهداف برگزاری این مانور است.

فرمانده یگان وی‍ژه سپاه پاسداران سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در این مانور تعدادی از سارقان که قصد داشتند بانکی را سرقت کنند از سوی مأموران انتظامی در تعقیب و گریز قرار گرفتند که در نهایت مأموران ماشین حامل افراد سارق را محاصره کردند.

مطهری‌زاده از برگزاری چند مانور شهری ضدتروریسم در نقاط مختلف شهر زاهدان خبر داد و گفت: مانور مقابله با  مزاحمت نوامیس روز دوشنبه در شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: نیروهای یگان ویژه با فراگرفتن آموزش‌های خاص آمادگی مقابله با  گروگانگیری و سارقان مسلح را دارند.

به گزارش خبرنگار فارس از زاهدان نواختن زنگ انضباط اجتماعی، همایش فرهنگ یاران ترافیک، تجلیل از نونهالان و برگزاری همایش اصناف از جمله برنامه‌هایی بود که در چهارمین روز از هفته ناجا با شعار (خانواده، مدرسه، نهادهای اجتماعی، امنیت و آرامش) در زاهدان برگزار شد.   

 

منبع:خبرگزاری فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد