makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

بارش باران در شمال سیستان و بلوچستان شدت می‌گیرد

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی سیستان‌و‌بلوچستان گفت: بارش باران از روز گذشته در شهرهای شمالی و مرکزی سیستان ‌و بلوچستان آغاز شده و طی امروز و فردا بر شدت بارندگی‌ها افزوده خواهد شد.

 علی ملاشاهی اظهار داشت: از ظهر روز گذشته تاکنون بیش از سه میلی‌متر باران در شهرستان زاهدان و میرجاوه باریده است و امروز نیز بر شدت بارندگی‌ها افزوده می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی سیستان‌و‌بلوچستان بیان کرد: با تشدید جریانات غربی و جنوب غربی در نواحی شمالی و مرکزی استان به تدریج افزایش ابر و به تناوب تا روز چهارشنبه رگبار باران و رعد و برق همراه با تندباد موقتی در شمال و مرکز استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی سیستان‌و‌بلوچستان با اشاره کاهش محسوس دما در نواحی شمالی استان گفت: دمای هوای زاهدان نسبت به روز گذشته از کاهش شش درجه‌ای برخوردار بوده به طوری که در بعضی از ساعات روز کاهش دما به هشت درجه نیز رسیده است.

ملاشاهی افزود: بیشترین فعالیت بارشی در نیمه شمالی استان طی امروز و سه‌شنبه خواهد بود.

ملاشاهی با بیان اینکه احتمال جاری شدن رواناب در برخی مسیرها وجود دارد، تصریح کرد: در این مدت در نواحی جنوبی و جنوب شرقی استان نیز شرایط برای رشد ابر و رگبار پراکنده فراهم است.

بارش نخستین باران پاییزی در شمال سیستان و بلوچستان مردم این منطقه را بسیار خوشحال و هوای این شهرستان را لطیف و معطر کرده است.

 

منبع:خبرگزاری فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد