makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

اجرای عملیات راهداری در جنوب سیستان و بلوچستان

 معاون راهداری راه و ترابری جنوب سیستان و بلوچستان گفت: عملیات راهداری در جنوب سیستان‌و‌بلوچستان در حال انجام است.

 ابراهیم جاوشیری اظهار داشت: در راستای حفظ و نگه‌داری راه‌ها، برقراری ترافیک روان و افزایش ضریب ایمنی محورهای جنوب سیستان و بلوچستان، عملیات راهداری و لکه‌گیری محورها در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی جنوب سیستان و بلوچستان در مقایسه با سایر استان‌ها فعالیت‌های مضاعفی برای حفظ و نگه‌داری راه‌ها، ترمیم و لکه‌گیری روکش اسفالت‌ها در محورهای اصلی و فرعی در حال انجام است.

وی بیان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون عملیات لکه‌گیری 88 هزار متر مربع از راه‌های اصلی و فرعی جنوب استان در راستای افزایش ضریب ایمنی محورها انجام شده است.

جاوشیری تصریح کرد: تسطیح حریم قانونی به میزان 3 میلیون و 881 هزار و 900 متر مربع، 159 هزار و 550 متر مکعب ریزش‌برداری، 3 هزار و 527 کیلومتر موج تراشی، ترمیم 10 دستگاه ابنیه فنی کوچک و بزرگ، 11 هزار و 420 متر مکعب گابیون چینی و 131 هزار و 260 متر اصلاح قنو از مهم‌ترین اقدامات انجام شده در حوزه راهداری جنوب سیستان و بلوچستان است.

وی سالم نگه داشتن رویه آسفالت را به منظور ایمن‌سازی حمل و نقل جاده‌ای همراه با نصب علائم جاده‌ای از مهم‌ترین اهداف این اداره کل عنوان کرد و گفت: عملیات مستمر راهداری در سطح راه‌های سیستان و بلوچستان در حال اجرا است و نیروهای راهداری به صورت شبانه‌روزی تلاش خود را در زمینه ایمنی محورها و تردد روان هموطنان انجام می‌دهند.

معاون راهداری راه و ترابری جنوب سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بالغ بر 22 میلیارد تومان اعتبار راهداری در سال‌جاری است که برای انجام عملیات راهداری هزینه خواهد شد.

منبع:خبرگزاری فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد