makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

راه‌اندازی وبلاگ کتابخانه‌های عمومی در نیکشهر

رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی نیکشهر از راه‌اندازی وبلاگ کتابخانه‌های شهرستان نیکشهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی سیستان ‌و بلوچستان، ابراهیم ولی‌نیا در دومین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی اظهار داشت: برای شناساندن کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در میان اقشار مختلف مردم، وبلاگ کتابخانه‌های عمومی این شهرستان در سال‌جاری به بهره‌برداری می‌شود.

ولی‌نیا با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج مطالعه میان همه اقشار جامعه افزود: در سال گذشته مسابقات کتابخوانی در دانشگاه و مدارس برگزار شد که مورد استقبال دانشجویان و دانش‌آموزان قرار گرفت.

مسئول کتابخانه صاحب الزمان نیکشهر توزیع بروشور معرفی کتابخانه‌های شهرستان،در نماز جمعه، و راهپیمایی روز قدس، معرفی رابط فرهنگی دانشگاه و محوطه‌سازی کتابخانه صاحب‌الزمان نیکشهر را از اقدامات صورت گرفته در سال جاری عنوان کرد.

 وی ادامه داد: در حال‌حاضر نیز در حال اجرای طرح کتاب من و کتاب یار مدارس هستیم ضمن اینکه با همکاری ادارات سطح شهر طرح گردش کتاب در ادارات به طور منظم در حال اجرا است.

آرایان سرپرست شهرداری نیکشهر نیز با بیان اینکه تا پایان مهرماه بدهی سال 88 شهرداری به انجمن کتابخانه‌های عمومی پرداخت ‌می‌شود، گفت: بدهی شش ماهه نخست امسال نیز در همین مدت تسویه می‌شود.

 

منبع:خبرگزاری فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد