makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

هلاکت و دستگیری 7 نفر از اشرار مسلح در سیستان ‌و بلوچستان

  فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از هلاکت و دستگیری هفت تن از اشرار مسلح در مرزهای سیستان و بلوچستان خبر داد.

 به گزارش  مرکز اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان، غلام‌نبی کوهکن اظهار داشت: در راستای نظارت کامل بر نوار مرزی و با توجه به نشانه‌های مشاهده شده از حضور غیرقانونی افراد به داخل کشور، ضمن هلاکت تعداد شش تن از اشرار مسلح، یک نفر نیز دستگیر شد.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اکیپ‌های مستقر در نقاط تعیین شده با انجام 20 ساعت کمین و زیر نظر قرار گرفتن تحرکات اشرار، بامداد روز گذشته در یک فرصت مناسب و غافلگیرانه توانستند بیش از 20 نفر از اشرار مسلح را که در چهار نقطه در ارتفاعات بیش از هزار متر مستقر شده بودند، متوقف کنند.


کوهکن ادامه داد: اشرار مسلح که با هوشیاری مرزبانان و اقدام سریع آنها مواجه شده اقدام به تیراندازی کرده و نیروهای مرزبانی با هدایت مناسب عملیاتی پس از گذشت چند ساعت درگیری مسلحانه، سرانجام موفق به زمینگیر کردن اشرار مسلح شدند.

وی بیان کرد: اتکا به خداوند متعال و آمادگی رزمی و توان بالای عملیاتی مرزبانان موجب به دام افتادن اشرار مسلح شد که طی این اقدام علاوه بر دستگیری یک نفر از اشرار، شش تن از آنان نیز به هلاکت رسیده و مقادیری سلاح، مهمات و دوربین شکاری از آنان کشف و ضبط شد.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: سایر اشرار که تاب رویارویی با آتش پر حجم تکاوران مرزبانی را نداشتند با توجه به نزدیکی نوار مرزی به عمق خاک کشور همسایه متواری شدند.

کوهکن افزود: مأموران پر تلاش این فرماندهی موفق شدند از پاکسازی محل درگیری مقدار 119 کیلوگرم مواد مخدر از نوع کراک و 10 کیلوگرم تریاک را کشف و ضبط کنند.

وی با تأکید بر تحت کنترل بودن همیشگی مرزهای استان از سوی مأموران مرزبانی گفت: غیور مردان این مرز و بوم همواره تمامی جزئیات و تحرکات را زیر نظر داشته و با هر گونه تجاوز مرزی، قاچاق و تهدیدات احتمالی هوشیارانه و قاطعانه برخورد می‌کنند.

 

منبع:خبرگزاری فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد