makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

یکهزار و 350 کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یکهزار و 350 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک و حشیش طی دو روز اخیر توسط ماموران انتظامی در سراوان و زابل کشف و ضبط شد. 

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس، سردار 'حمید فهیمی راد' افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سراوان در پی کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر از این شهرستان به خاش اقدامات اطلاعاتی خود را برای دستگیری قاچاقچیان گسترش و محل های احتمالی تردد آنان را تحت کنترل قرار دادند.

وی بیان کرد: در تعقیب و گریز ماموران با اعضای این باند، قاچاقچیان با استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند و ماموران در پاکسازی از منطقه موفق شدند 74 کیسه مواد مخدر از نوع تریاک به وزن 730 کیلوگرم را کشف کنند. وی افزود: تلاش برای دستگیری قاچاقچیان ادامه دارد.

فهیمی راد اظهار داشت: همچنین ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پی کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر به شهرستان زابل و کنترل محلهای احتمالی تردد قاچاقچیان، در تعقیب و گریز موفق شدند اعضای یک باند را قبل از رسیدن به هدف دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ماموران در بازرسی از خودرو قاچاقچیان 465 کیلو و 400 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و همچنین در بازرسی از منزل متهم 47 کیلو و600 گرم تریاک را کشف و ضبط کردند.

وی افزود: قاچاقچیان قصد داشتند این مقدار مواد مخدر را که به صورت ماهرانه داخل خودروهای تیزرو جاسازی شده بود در زمان های مناسب به شهرهای داخلی کشور منتقل کنند.

فهیمی راد ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سراوان از دو دستگاه خودرو عبوری در یکی از محورهای این شهرستان نیز 97 کیلوگرم حشیش و 10 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه داخل خوردوها جاسازی شده بود بدست آورند.

وی افزود: در این زمینه سه دستگاه خودرو توقیف و سه متهم نیز دستگیر و تحویل مراجع قانونی شدند.

 

منبع:خبرگزاری ایرنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد