makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

اختصاص 70 میلیارد ریال برای فرودگاه ایرانشهر

فرماندار ایرانشهر گفت: در آینده نزدیک 70 میلیارد ریال اعتبار برای ارتقای زیرساخت‌های فرودگاه ایرانشهر اختصاص می‌یابد.

  رحمدل بامری صبح امروز در جلسه دیدار با بازاریان شهرستان ایرانشهر اظهار کرد: کار و کسب به مثابه مجاهدت در راه خداست و بر انجام کارها با نیت رضای خدا و رضایت مردم تأکید می‌شود.

وی افزود: بازاریان در تمام مباحث شهری تأثیرگذار هستند و به عنوان نبض زندگی اقتصادی مردم محسوب می‌شوند.

فرماندار ایرانشهر از بازاریان خواست تا انتقادات مؤثر همراه با راهکارهای مفید در زمینه ارتقا و حل معضلات شهری ارائه دهند.


بامری به طرح هدفمند‌سازی یارانه‌ها اشاره و بیان کرد: شهرستان ایرانشهر در پیاده کردن اهداف و اجرای این طرح در سطح استان پیشرو بوده و در ارزیابی‌های استانی و کشوری، مقام نخست را کسب کرد که این موضوع نتیجه همراهی و همکاری بازاریان در راستای اجرای این طرح است.

وی تصریح کرد: شهرستان ایرانشهر دارای ظرفیت‌های متعددی است که باید از این ظرفیت‌ها در زمینه توسعه و عمران این شهرستان استفاده کرد.

فرماندار ایرانشهر از کسبه و بازاریان خواست با تشکیل تعاونی و استفاده از سرمایه‌های خرد، واحدهای کلان صنعتی و تولیدی راه‌اندازی و از فرصت‌های مطلوب ایرانشهر برای سرمایه‌گذاری استفاده کنند.

بامری ادامه داد: استفاده از هر فرصتی برای جذب و تشویق سرمایه‌گذار که نتیجه آن رفاه و آرامش و آسایش بیشتر بوده، ضروری است.

وی به پیشرفت‌های شهرستان در بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت: اختصاص 70 میلیارد ریال اعتبار به فرودگاه ایرانشهر برای ارتقای زیرساخت‌های فرودگاه این شهرستان و افزایش پروازهای این فرودگاه به سه پرواز در هفته و برقراری پرواز مشهد در آینده از مهم‌ترین اقدامات است.

فرماندار ایرانشهر از تصویب طرح فاضلاب شهرستان خبر داد و عنوان کرد: اعتبار طرح جمع‌آوری فاضلاب شهر ایرانشهر مصوب شده و عملیات اجرای آن به زودی آغاز می‌شود.

بامری بیان کرد: حدود 110 میلیارد ریال در سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی برای تسریع و تکمیل پروژه‌های راهسازی حوزه ایرانشهر اختصاص یافته است.

وی یکی دیگر از پیشرفت‌های ایرانشهر را پروژه احداث نیروگاه سیکل ترکیبی عنوان کرد که با بهره‌برداری از آن 700 مگاوات برق وارد شبکه توزیع برق می‌شود.

فرماندار ایرانشهر همچنین در این جلسه به طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن که از دوم تا بیست و دوم آبان ماه اجرا می‌شود پرداخت و همکاری و هماهنگی بازاریان را در اجرای این طرح در زمینه ارائه آمار و اطلاعات صحیح خواستار شد.

 

منبع:خبرگزاری فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد