makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

شش طرح با اشتغالزایی 1642 نفر در سیستان و بلوچستان تصویب شد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شش طرح بزرگ با چهار هزار و 471 میلیارد ریال سرمایه گذاری و یکهزار و 642 نفر اشتغالزایی در این استان به تصویب رسید. 

'علی محمد آزاد' شامگاه سه شنبه در پایان نشست کارگروه طرح آمایش صنعت و معدن سیستان و بلوچستان  گفت: شرکت سیمان طیس چابهار، مجتمع صنعتی ذوب آهن زاهدان و دو طرح کاشی سازی از طرح های مصوب در دومین کارگروه آمایش صنعت و معدن امسال استان بود.

آزاد با بیان اینکه محوری ترین هدف طرح آمایش، توسعه سرمایه گذاری عدالت محور در راستای تحقق اهداف چشم انداز 20 ساله کشور است، گفت: اجرای طرح آمایش نقش مهمی در ایجاد توازن در توسعه صنعت و معدن دارد.

استاندار سیستان و بلوچستان یاد آور شد: دولت با اجرای طرح آمایش صنعتی بدنبال کاهش فاصله توسعه یافتگی صنعتی استانهاست.

همچنین به گزارش روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، استاندار این استان در دومین نشست کارگروه آمایش صنعت و معدن استان بر رفع موانع سرمایه‌گذاری تاکید کرد.

وی گفت: مدیران دستگاههای اجرایی استان باید امتیازها و مزایای ویژه برای سرمایه‌گذاران قایل شوند و برای حل مشکلات واحدهای صنعتی استان تلاش بیشتر کنند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان نیز در این نشست اظهار داشت: سرمایه در گردش مرحله نخست طرحهای تولیدی مصوب کارگروه صنعت و معدن استان به مبلغ 400میلیارد ریال تامین شده است.

'ایرج حسن پور' تعداد طرحهای سرمایه در گردش مصوب کارگروه صنعت و معدن سیستان و بلوچستان را 64 طرح عنوان و بیان کرد: از این تعداد برای 38 طرح با اعتبار حدود 178 میلیارد ریال عقد قرارداد و پرداخت تسهیلات صورت گرفته است.

وی افزود: سهمیه استان برای طرح های ایجادی ششهزار و 601 میلیارد ریال تسهیلات است که 62 میلیارد و 700 میلیون ریال از این سهمیه تا کنون به سه طرح پرداخت شده است.

 

منبع:خبرگزاری ایرنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد