makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

کشف 52 کیلوگرم مرفین در زابل

معاون هماهنگ کننده مرزبانی ناجا از کشف 52 کیلوگرم مرفین طی روز گذشته در هنگ مرزی زابل خبر داد.

،سردار " سید عباس عطایی "‌ معاون هماهنگ کننده مرزبانی ناجا در گفت و گو با خبرنگار پلیس گفت:در راستای مبارزه با متجاوزان مرزی،   روز گذشته ماموران هنگ مرزی زابل حین اجرای کمین در حوزه استحفاظی به دو متجاوز مرزی که با عبور از رودخانه مشترک وارد حریم امنیتی خاک ایران شده بودند دستور ایست دادند.

سردار عطایی افزود:دو متجاوز مرزی بدون اعتنا به هشدار مامورا ن اقدام به تیراندازی کرده و در نهایت با رها کردن محموله هایشان و با استفاده از تاریکی هوا از محل گریخته و داخل خاک کشور افغانستان متواری شدند.

معاون هماهنگ کننده مرزبانی ناجا با اشاره به کشف 52 کیلوگرم مرفین و 18 کیلوگرم تریاک در پاکسازی از محل گفت: عصر دیروز ماموران هنگ مرزی زابل از طریق گزارش های منابع اطلاعاتی از ورود محموله مواد مخدر در محور "‌دشتک "با خبر شدند.

وی ادامه داد:بر اساس این گزارش، اکیپی از ماموران به محل اعزام و حین اجرای کمین به چند نفر کوله بر حامل مواد مخدر که در حال ورود به خاک کشور بودند برخورد کردند. در همین حین سه نفر از داخل خاک کشورمان به دیوار انسداد مرز نزدیک شده و مشغول بستن سیم خاردار روی دیوار بودند که با مشاهده ماموران به خاک افغانستان گریختند.

به گفته سردار عطایی در پاکسازی از منطقه 48 کیلو و 500 گرم تریاک کشف شد.

معاون هماهنگ کننده مرزبانی ناجا تصریح کرد: در عملیات دیگری ماموران هنگ مرزی تایباد در حوالی پاسگاه کنده سوختی جنوبی با گروهی از اشرار درگیر شدند. این درگیری که 40 دقیقه به طول انجامید اشرار بر اثر آتش پرحجم ماموران تاب نیاورده و با استفاده از کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند.

سردار عطایی خاطرنشان ساخت:‌در این درگیری، 46 کیلوگرم هرویین، 38 کیلوگرم حشیش و 135 کیلوگرم تریاک به دست آمد.

 

منبع:خبرگزاری آریا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد