makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

مرگ 410 نفر در تصادفات رانندگی سیستان ‌و بلوچستان

  مدیرکل پزشکی قانونی سیستان ‌و بلوچستان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه، 410 نفر در حوادث رانندگی سیستان و بلوچستان جان خود را از دست دادند.

به گزارش روابط عمومی پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان رضا عبدی اظهار داشت: از این تعداد 321 نفر مرد و 89 نفر زن بودند و آمار تلفات حوادث رانندگی پنج ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 4.3 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی افزود: مصدومان حوادث رانندگی پنج ماه نخست امسال 2 هزار و 171 نفر هستند که این آمار نیز در مقایسه با آمار 2 هزار و 462 نفر مصدوم مدت زمان مشابه سال گذشته 11.8 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

عبدی بیان کرد: در مردادماه امسال 76 نفر در حوادث رانندگی استان سیستان و بلوچستان کشته شدند. مدیرکل پزشکی قانونی سیستان‌ و بلوچستان خاطرنشان کرد: بیشترین تلفات حوادث رانندگی با 51 کشته در جاده‌های برون شهری اتفاق افتاده و 13 نفر در جاده‌های درون شهری و 9 نفر در جاده‌های روستایی جان خود را از دست داده‌اند.

وی گفت: در مردادماه، شهر ایرانشهر و جاده‌های منتهی به آن با 20 نفر کشته، بالاترین تعداد تلفات را در بین سایر شهرهای استان داشته است.

عبدی بیان کرد: بعد از ایرانشهر، سراوان با 17 کشته و زاهدان با 16 کشته بیشترین آمار تلفات را دارند.

وی خاطرنشان کرد: مصدومان حوادث رانندگی مرداد ماه نیز 423 نفر هستند که از این تعداد 313 نفر مرد و 110 نفر زن هستند.

 

منبع:خبرگزاری فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد