makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

ایرانشهر در آستانه تحول و سرمایه‌گذاری است

 نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: شهرستان ایرانشهر در آستانه تحول و سرمایه‌گذاری است و باید مسئولان شهرستان با ترویج و تبلیغ تلاش کنند سرمایه‌گذاری به شکل طایفه‌ای انجام شود.

 حجت الاسلام عباسعلی سلیمانی امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: شهرستان ایرانشهر در گذشته یکی از شهرستان‌های چالش‌پذیر استان بوده و امروز به یک شهر مطمئن تبدیل شده و این مهم در پرتو تلاش دستگاه‌های اجرایی مسیر شده است.

وی بیان کرد: ایرانشهر در سال‌های اخیر رتبه‌های برتر را در زمینه‌های مختلف کسب کرده و انتظار داریم با تبیین حوزه کاری، اجرایی و چشم‌اندازهای منطقی ایرانشهر در استان و کشور الگو شود.


نماینده ولی فقیه در سیستان‌ و بلوچستان خاطرنشان کرد: ایرانشهر جوان‌ترین شهر کشور است و جوان‌ترین شهرستان کشور نیازمند کارهای زیربنایی، تحول‌آفرین‌ و با کیفیت و سرعت بالا است.

فرماندار ایرانشهر نیز گفت: مسئولان حوزه شهرستان ایرانشهر با تمام توان و با تمام وجود در اجرای بهینه خدمات به مردم تلاش می‌کنند.

رحمدل بامری بیان کرد: مسئولان در بخش‌های مختلف علمی و دانشگاهی، روحانیون و مسئولان حوزه اجرایی و اعضای شورای تامین تلاش و توان خود را برای خدمت به مردم به کار گرفته‌ و موفقیت‌های بسیار خوبی هم در این زمینه کسب کرده‌اند.

وی ادامه داد: گروهک‌های تروریستی و معاند نظام اقدامات خرابکارانه و ننگین را در ‌بیشتر نقاط این استان انجام داده‌اند اما تاکنون در شهرستان ایرانشهر نتوانسته‌اند این توطئه‌ها را پیاده کنند.

فرماندار ایرانشهر خاطرنشان کرد: این موضوع در گروه تلاش شبانه‌روزی مجموعه شورای تامین شهرستان و همکاری و همراهی مردم بوده است.

وی با اشاره به اقدامات دولت در شهرستان گفت: با تزریق 7 میلیارد تومان اعتبار به ندامتگاه ایرانشهر به زودی شاهد اتمام عملیات اجرایی و بهره‌برداری از این پروژه خواهیم بود.

وی از تصویب اردوگاه بازپروری ایرانشهر خبر داد و عنوان کرد: اردوگاه بازپروری ایرانشهر تنها مرکز بازپروری مستقل در کل کشور است که با پیگیری‌های شورای تامین شهرستان در سفر وزیر کشور به استان استقرار این مرکز در ایرانشهر تصویب شد و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می‌شود.

بامری گفت: راه‌اندازی این پروژه نقش بسیار مهمی در مسایل امنیتی، بهداشتی و اجتماعی خواهد داشت.

 

منبع:خبرگزاری فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد