makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

کشف 3920 کیلو گرم انواع مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

 ماموران انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان طی 18 روز موفق شدند مقدار 3 تن و 920 کیلو گرم انواع مواد مخدر را از سوداگران مرگ کشف و ضبط کنند.

به گزارش مکران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ رضا ناظری در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان طی 18 روز موفق شدند این مقدار کشفیات را طی چندین عملیات در نقاط مختلف استان از سوداگران مرگ کشف و ضبط کنند.

وی افزود: این کشفیات شامل 2 تن و 811 کیلو گرم تریاک ، 716 کیلو گرم حشیش، 375 کیلو گرم هروئین و 17 کیلو گرم سایر انواع مواد مخدر است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بیان داشت: در این عملیات ها 291 نفر متهم و قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و تعداد 25 دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز کشف و ضبط شد.

سرهنگ ناظری کشف 4 قبضه سلاح و 3 دستگاه تلفن همراه را نیز از دیگر کشفیات ماموران انتظامی در این عملیات ها برشمرد و پدیده شوم مواد مخدر در استان را زمینه ساز بروز و افزایش برخی نا امنی ها و جرائم در استان دانست و برای مبارزه و ریشه کنی این معضل اجتماعی خواستار همکاری و مشارکت بیشتر مردم و دستگاه های ذیربط با پلیس از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 و تلفن 2183603 در تمام شبانه روز شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد