makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

کشته و مجروح شدن 14 نفر در تصادفات رانندگی در سیستان وبلوچستان

 رئیس پلیس راه سیستان و بلوچستان بیان داشت: طی 48 ساعت گذشته دو حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی سیستان‌و‌بلوچستان رخ داد که بر اثر آن 14 نفر کشته و مجروح شدند.

به گزارش مکران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس عبدالرضا صالحی گفت: یکی از این حوادث رانندگی در محور زاهدان به خاش مابین دو دستگاه خودرو سواری پژو و پراید رخ داد که بر اثر این حادثه سه نفر در محل تصادف جان خود را از دست دادند و سه نفر دیگر نیز بر اثر شدت جراحات وارده پس از اینکه به بیمارستان منتقل شدند فوت کردند.

وی با بیان اینکه دو نفر دیگر نیز در این حادثه مجروح شدند و هم اکنون در بیمارستان بستری هستند، افزود: با بررسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس راه، علت این حادثه تجاوز به چپ خودروی سواری پژو بوده است.

رئیس پلیس راه سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه سرعت غیر مجاز دو خودرو و روشن نکردن چراغ‌های خودرو در وقوع این حادثه دلخراش نقش مهمی داشته است، از رانندگان خواست یک ساعت قبل از غروب و یک ساعت بعد از طلوع آفتاب چراغ‌های خودرو خود را روشن کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به دو طرفه بودن و عرض کم محورهای مواصلاتی استان رانندگان دقت و توجه خود را بالا برده و با سرعت مطمئنه در جاده‌های استان تردد کنند.

صالحی گفت: دومین حادثه نیز در محور نیکشهر به کنارک رخ داد که بر اثر  سرعت غیر مجاز و عدم توانایی راننده، یک دستگاه پژوه 405 واژگون و شش نفر مجروح شدند که با حضور به موقع نیروهای امدادی و اورژانس 115 مجروحان این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد