makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

نمایشگاه کتاب در چابهار افتتاح شد

  رئیس مجتمع غیر دولتی شهید بهشتی چابهار گفت: همزمان با فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی نمایشگاهی با عنوان قرآن، ولایت و ارزشهای علوی در این مجتمع افتتاح شد.

گزارش مکران به نقل از مهر ٬سیاوش رضوانی  اظهار داشت: نمایشگاه کتاب در مدرسه هدف مجتمع غیر دولتی شهید بهشتی چابهار به مدت یک هفته در حال برگزاری است.

وی گفت: امروزه یکی از افتخارات سازمان بنادر و دریانوردی در این نقطه از کشور این است که علاوه بر پرداختن به مسائل اقتصادی به مسائل فرهنگی نیز توجه ویژه ای دارد.

وی افزود: این مجتمع با دارا بودن دو باب دبیرستان با تمام امکانات سرمایشی، خدمات رفاهی، کادر مجرب و زیرساخت های شبکه ای در مدارس توانسته پیشتاز مراکز علمی در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان باشد.


مدیر کل بنادر و دریانوردی چابهار بیان داشت: خوشبختانه دبستان غیردولتی هدف با چهار سال قبولی پی در پی در پایه ها بالاترین آمار قبولی در سطح استان را به خود اختصاص داده است.

وی گفت: کسب مقام در مسائل پرورشی در سه سال متوالی در استان و کشور و اختصاص مقام نخست در جشنواره جابربن حیان در واحد جغرافیا از دیگر افتخارات این مجتمع است.

وی افزود: هر تلاشی در حوزه کتاب باید از مقاطع پایین آغاز شود، زیرا اگر در مقطع ابتدایی نتوانیم کودکان را با کتاب آشنا کنیم در 30 سالگی کسی کتاب خوان نخواهد شد.

رضوانی اظهار داشت: مدرسه فقط مربوط به آموزش و پرورش نمی شود مربوط به نظام و مردم است و همه باید در جهت ارتقا آن تلاش کنیم.

وی گفت: این نمایشگاه در فضایی حدود یک هزار متر مربع با بیش از دو هزار جلد کتاب و 350 عنوان در مقاطع ابتدایی و بزرگسالان برای بازدید عموم دائر شده است.

وی افزود: اکثر کتابهای این نمایشگاه از انتشارات افق و قدیانی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد