makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

شناسایی هزار انشعاب غیرمجاز در سیستان‌وبلوچستان

 معاون بهره‌برداری شرکت آبفای سیستان ‌و بلوچستان گفت: تعداد هزار انشعاب غیرمجاز در سطح سیستان و بلوچستان شناسایی و جمع‌آوری شده است.

به گزارش مکران به نقل از خبرگزاری فارس ٬محمد رضا لکزایی  اظهار کرد: برای تمام متخلفان انشعابات غیرمجاز، پرونده رسیدگی تشکیل شده و به منظور برآورد میزان خسارت و جریمه به مراجع قضایی و ذی‌صلاح ارجاع داده شده است.

وی با بیان اینکه انشعاب غیرمجاز تجاوز به اموال بیت‌المال محسوب می‌شود، افزود: به همین دلیل قانونگذار علاوه بر جزای نقدی به میزان سه ماه تا سه سال برای متخلفان در این زمینه محکومیت به حبس در نظر گرفته است.

معاون بهره‌برداری شرکت آبفای سیستان ‌و بلوچستان بیان کرد: مشترکان پر مصرف و همچنین برخی از ساکنان نقاط حاشیه‌ای از عمده‌ترین متخلفان در استفاده از انشعاب غیرمجاز هستند.

لکزایی تصریح کرد: متأسفانه نام برخی از ادارات دولتی نیز در این لیست مشاهده می‌شود.

وی عنوان کرد: کمبود آب، اخلال در مدیریت توزیع، افت فشار و در نتیجه نارضایتی مردم یکی از مشکلات به وجود آمده ناشی از انشعابات غیرمجاز در شبکه توزیع است.

معاون بهره‌برداری شرکت آبفای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه انشعابات غیرمجاز ضرر مالی فراوانی برای این شرکت در بر داشته است، گفت: به دلیل اینکه میزان قابل توجهی آب از شبکه توزیع خارج شده و درآمدی برای این شرکت ندارد لذا صورت حساب‌های مالی این شرکت با نقصان روبه‌رو می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد