makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

اجرای 4 طرح عمرانی در راه آهن جنوب شرق

  مدیرکل راه آهن جنوب شرق گفت: بیش از 9 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای چهار طرح عمرانی در راه آهن جنوب شرق اختصاص یافت.

به گزارش مکران به نقل از خبرگزاری فارس ٬سیدمصطفی داودی در زاهدان اظهار داشت: در سال ‌جاری 7 میلیارد ریال اعتبار به این اداره کل اختصاص یافته است.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل احداث ساختمان‌های کلانتری، مهمانسرا، ساختمان فنی و تعمیرات اساسی منازل سازمانی ایستگاه زاهدان است.

مدیرکل راه آهن جنوب شرق ادامه داد: بازسازی و احداث پست بازدید و ساختمان فنی با هزینه اعتباری بالغ بر 2.5 میلیارد ریال در دو طبقه و با زیربنای 800 مترمربع به صورت ساختمان اسکلت فلزی صورت پذیرفت و عملیات اجرایی آن به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری است.


داودی از احداث ساختمان کلانتری ایستگاه زاهدان خبر داد و گفت: با توجه به استقرار یگان‌های پلیس در راه آهن جنوب شرق و لزوم اسکان مأموران زحمتکش نیروی انتظامی و پلیس راه آهن این ساختمان یک طبقه با زیربنای 303 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به عمر بالای ساختمان‌های منازل سازمانی در این ناحیه، امسال با واگذاری اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال کار بازسازی تعداد 15 دستگاه از منازل سازمانی را آغاز کرده‌ایم که امید است با اختصاص اعتبارات لازم تمام منازل سازمانی ایستگاه زاهدان که بسیار مورد نیاز هستند به اتمام برسد.

مدیرکل راه آهن جنوب شرق با اشاره به نبود مهمانسرا و خوابگاه مناسب برای اسکان مأموران قطار در ایستگاه زاهدان افزود: با بهره‌برداری از محور زاهدان ـ کرمان و تردد قطارها در این مسیر و لزوم اسکان مأموران قطار، احداث این مهمانسرا بسیار ضروری به نظر می‌رسید که با مساعدت مسئولان راه آهن جمهوری اسلامی و اختصاص 2 میلیارد ریال اعتبار این ساختمان در دو طبقه و با زیربنای 500 مترمربع در حال احداث است که امیدواریم با تلاش و پیگیری کارکنان ناحیه تا پایان سال مورد افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد