makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

دو مدرسه برکت در سیستان و بلوچستان بهره برداری شد

 مدیر کل روابط عمومی موسسه بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) گفت: دو مدرسه برکت اهدایی مقام معظم رهبری به مردم سیستان و بلوچستان در روستاهای 'زرآباد و بنت ملوران' به بهره برداری رسید.

به گزارش مکران به نقل از خبرگزاری جمهوری اسلامی 'حمید واعظی' گفت: یک باب مدرسه ابتدایی برکت با هزینه سه میلیارد و 840 میلیون ریال، 630 مترمربع گستره ساختمان آموزشی و هزار و 815 مترمربع محوطه سازی در روستای 'زرآباد' شهرستان کنارک بهره برداری شد.

وی بیان کرد: دیگر مدرسه برکت در مقطع راهنمایی با هزینه شده سه میلیارد و 840 میلیون ریال و 477مترمربع گستره ساختمان آموزشی و هزار و 287 مترمربع محوطه سازی در روستای 'بنت ملوران' از توابع شهرستان نیکشهر به بهره برداری رسید.

او اظهار داشت: این مدارس صد و چهاردهمین و صد و پانزدهمین مدرسه برکت در کشور هستند که استانداردهای ملی شامل فضای آموزشی، فضای پرورشی، سرویس بهداشتی، محوطه سازی، سرایداری و دیوارکشی را دارند.

وی اضافه کرد: مراسم افتتاح رسمی این مدارس روزهای یکشنبه و دوشنبه با حضور مسوولان بنیاد برکت، تجهیز و نوسازی مدارس کشور و جمعی از مسوولان استان برگزار شد.

او گفت: مدارس برکت طبق فرامین ابلاغی مقام معظم رهبری به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل از مهر ماه 1387 در مناطق محروم کشور با اختصاص بیش از 640 میلیارد ریال اعتبار در حال ساخت هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد