makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

هوشیاری پلیس زاهدان دست شاگرد سارق را رو کرد

 رئیس پلیس آگاهی سیستان‌و بلوچستان گفت: با هوشیاری ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این استان راز سرقت به عنف یک مغازه سمساری در زاهدان افشا شد.

به گزارش مکران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، محسن عطار اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان در پی اطلاع از یک فقره سرقت به عنف مغازه سمساری در یکی از خیابان‌های سطح شهر برای بررسی صحنه جرم به محل اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات و بررسی‌های اولیه ماموران و بنا بر اظهارات شاگرد سمساری به نام مهرداد که اظهار می‌داشت سه نفر ناشناس تحت عنوان خریدار وارد مغازه وی شده‌اند و با تهدید و ضرب و جرح وی، اقدام به سرقت چهار میلیون ریال کرده و متواری شده‌اند، ماموران سریعا رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.


عطار ادامه داد: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات خود و به دنبال گزارش پزشکی قانونی دریافتند اظهارات شاگرد سمساری دارای تناقضاتی است که با تحقیقات تخصصی و فنی پلیس مشخص شد شاگرد سمساری دارای اختلالات روحی بوده و آثار و جراحات بر جای مانده بر روی دستان وی احتمالا خودزنی است.

رئیس پلیس آگاهی سیستان‌و بلوچستان خاطرنشان کرد: این متهم وقتی با مدارک و شواهد پلیس مواجه شد پرده از این سرقت به عنف ساختگی برداشت و اظهار داشت: به دلیل اختلافاتی که با صاحب مغازه داشته است با خودزنی و صحنه‌سازی این سرقت ساختگی را درست کرده و مبلغ چهار میلیون ریال نیز توسط وی سرقت شده است.

وی گفت: تمامی وجوه سرقتی کشف و به مالباخته تحویل شده و متهم نیز دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد