makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

توقف خودروهای حامل تریاک در سراوان

 فرمانده انتظامی شهرستان سراوان گفت: خودروهای حامل 340 کیلوگرم تریاک توسط مأموران انتظامی شهرستان سراوان توقیف شدند.

به گزارش مکران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، محمدعلی کاظمی اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان سراوان در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد دارند مقادیر زیادی موادمخدر را از مسیرهای فرعی به شهرستان خاش منتقل کنند، لذا اقدامات خود را در این زمینه آغاز کردند.

وی افزود: مأموران با زیر نظر قرار دادن مسیر تردد قاچاقچیان و نیز کنترل خودروهای عبوری به دو دستگاه خودرو نیسان مشکوک و آنها را متوقف کردند.


فرمانده انتظامی سراوان ادامه داد: مأموران در بازرسی دقیق از خودروها تعداد 34 کیسه 10 کیلویی به مقدار 340 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودروها جا سازی شده بود را کشف و ضبط کردند.

کاظمی بیان کرد: در این ارتباط تعداد سه نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قانونی شدند.

بر پایه این گزارش: مأموران انتظامی پاسگاه سفیدآبه شهرستان زابل هنگام کنترل خودروهای عبوری از یک دستگاه اتوبوس به رانندگی "حمید.ط" که از سمت زاهدان به مشهد طی طریق می‌کرد مقدار تقریبی 464 متر پارچه چادری، 80 توپ البسه، 240 کیلوگرم برنج و 25 قلم کالای قاچاق دیگر کشف و ضبط کردند.

بنابراین گزارش: مأموران بخش انتظامی قصرقند نیکشهر نیز هنگام گشت زنی در محور جکیگور به قصرقند به یک دستگاه خودروی اتوبوس به رانندگی "خلیل.ج" مشکوک و پس از بازرسی از خودرو مقدار یک تن و 260 کیلوگرم برنج قاچاق کشف و ضبط کردند.

مأموران انتظامی پاسگاه مومان شهرستان کنارک هم موفق به کشف 180 کیلوگرم چای قاچاق از یک دستگاه وانت به رانندگی "گمشاد.ب" شدند.

این گزارش می‌افزاید: در این ارتباط سه دستگاه خودرو توقیف و تعداد چهار نفر دستگیر و تحویل مراجع قانونی شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد