makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

کندی تصویب طرح های تحقیقاتی دریایی در سیستان و بلوچستان

 رئیس دانشکده علوم دریایی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار خواستار تسریع در تصویب طرح های تحقیقاتی این دانشکده و اختصاص بودجه لازم برای اجرای آنها شد .

به گزارش مکران به نقل ازمانا، "گیلان عطاران" با بیان اینکه تصویب طرح های تحقیقاتی این دانشکده که مرتبط با رشته های ارائه شده در این دانشگاه است روند کندی را دارد افزود: روند تصویب طرح های تحقیقاتی این دانشکده در سازمان های مرتبط نامشخص است و ما حتی نمی دانیم که برای پیگیری این طرحها باید به کجا مراجعه کنیم.

وی گفت :این دانشکده چهار طرح تحقیقاتی با محوریت محیط زیست دریایی را به سازمان حفاظت محیط زیست استان سیستان و بلوچستان ارائه کرده که به رغم گذشت هشت ماه هنوز پاسخ مشخصی به ما داده نشده است .


رئیس دانشکده علوم دریایی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار افزود: مسئولین محیط زیست استان سیستان و بلوچستان تاخیردر روند تصویب طرح های مذکور را ناشی ازعملکرد سازمان حفاظت محیط زیست در تهران عنوان می کنند.

وی افزود: حتی ما این چند طرح تحقیقاتی را نیز به این سازمان ارائه کرده ایم و هنوز جوابی نگرفته ایم.

وی افزود: با توجه به اینکه دانشکده علوم دریایی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در منطقه ساحلی قرار دارد لازم است روند بررسی و تصویب پروژه های آن در حوزه محیط زیست دریایی در مقایسه با دانشگاه های دیگر در اولویت قرارگیرد و با سرعت بیشتری بررسی شود .

به گفته وی دانشکده علوم دریایی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار از اعضای هیات علمی جوان ،پتانسیل و امکانات لازم به منظور اجرای پروژه های تحقیقاتی در حوزه زیست دریا برخوردار است .

وی در پایان از برگزاری کارگاه دو روزه مخاطرات دریایی و شیمی دریا در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار خبر داد و گفت: این کارگاه ششم و هفتم دی ماه سال جاری با همکاری موسسه ملی اقیانوس شناسی برگزار می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد