makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

مرگ 654 نفر در تصادفات رانندگی سیستان و بلوچستان

  مدیرکل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان گفت: در هشت ماهه نخست امسال 654 نفر در حوادث رانندگی سیستان و بلوچستان جان خود را از دست داده‌اند.

 به گزارش مکران به نقل از خبرگزاری فارس از زاهدان، رضا عبدی در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران اظهار داشت: از تعداد 654 نفر فوت شده در حوادث رانندگی هشت ماهه نخست امسال، 526 نفر مرد و 128 نفر زن بوده‌اند.

 وی افزود: آمار تلفات حوادث رانندگی هشت ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال قبل، سه درصد افزایش را نشان می‌دهد.

 مدیرکل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان ادامه داد: تا پایان آبان‌ماه فوتی‌های ناشی از حوادث رانندگی درون‌شهری 78 مورد بوده که در مقایسه با آمار مدت مشابه در سال قبل 14 درصد کاهش داشته‌ایم.

 وی تصریح کرد: همچنین مصدومان حوادث رانندگی مدت فوق سه هزار و 617 نفر هستند که این آمار نیز در مقایسه با آمار مدت زمان مشابه در سال گذشته 9 درصد افزایش را نشان می‌دهد.در آبانماه امسال 80 نفر در حوادث رانندگی سیستان و بلوچستان کشته شدند.

 عبدی ادامه داد: بیشترین تلفات حوادث رانندگی با 71 کشته در جاده‌های برون‌شهری اتفاق افتاده است و پنج نفر در جاده‌های درون‌شهری جان خود را از دست داده‌اند که علت نهایی فوت در 80 درصد موارد ضربه به ناحیه سر افراد گزارش شده است.

 مدیرکل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان فوتی‌های ناشی از سوختگی در سیستان و بلوچستان در هشت ماهه نخست امسال را 82 مورد عنوان کرد.تعداد 83 مورد مجوز سقط جنین نیز در مدت فوق صادرشده که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل 11 درصد رشد را نشان می‌دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد