makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

قاچاقچیان مواد مخدر در دام مرزبانان سیستان و بلوچستان

 جانشین فرماندهی مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از کشف بیش از 300 کیلوگرم مواد مخدر در نوار مرزی زابل خبر داد.

به گزارش مکران به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی پلیس ،سرهنگ "محمد ملاشاهی" با اعلام این خبر گفت: مرزبانان غیورهنگ مرزی زابل با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی از ورود محموله مواد مخدر به کشور آگاه و در راستای کنترل مرز و جلوگیری از هر گونه تجاوزات مرزی اقدامات عملیاتی خود را به اجرا گذاشتند.

وی در ادامه افزود: قاچاقچیان مواد مخدر که در رویارویی با اقدمات فرماندهی مرزبانی در راستای کنترل نوار مرز شامل انسداد فیزیکی و نصب تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی قادر به انتقال و مانور خودرویی نیستند ناچاراً از سایر معابر صعب‌العبور اقدام به انتقال مواد مخدر به صورت کوله باری می کنند.


جانشین فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان با اشاره به بی توجهی قاچاقچیان به علائم هشدار دهنده و ورود غیر قانونی به محدوده حریم امنیتی مرز افزود: مرزبانان تیزبین این استان با مشاهده سوداگران مرگ با رعایت قوانین بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی نموده و قاچاقچیان با به جای گذاشتن مواد مخدر خود به آنسوی مرز گریختند و ماموران در پاکسازی منطقه 340 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کردند.

محدودیت‌های ترافیکی آخرین روزهای هفته اعلام شد

گروه ناجا-پلیس راهور آخرین محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را برای دو روز آخر هفته اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس :بر اساس اطلاعیه پلیس راهور، تردد موتورسیکلت در روز اول دی‌ از ساعت 12 تا 23  و در روز جمعه 2 دی از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

در این اطلاعیه آمده است: در محور کرج - چالوس تردد انواع تریلر و کامیون از این محور کماکان ممنوع است. همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 23 روز جمعه از کرج تا دهانه شمالی تونل کندوان در استان تهران به منظور تخلیه بار ترافیکی ممنوع خواهد بود.

بر اساس ابلاغیه پلیس راهور در محور هراز  تردد همه تریلرها کماکان ممنوع بوده و تردد همه کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 23 روز پنجشنبه 1 دی‌ و از ساعت 6 تا 23 روز جمعه،2 دی‌ از محور هراز ممنوع است.

در این اطلاعیه آمده: تردد همه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 23 روز جمعه از تهران به قائمشهر و بالعکس در محور دماوند ممنوع خواهد بود.

همچنین در محور زاهدان - زابل تردد همه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 15 تا ساعت 20 روزهای پنجشنبه و جمعه ممنوع است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد