makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

برگزاری همایش زنان اهل سنت در سیستان و بلوچستان

 مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: همایش زنان اهل سنت و شیعه از مهم‌ترین برنامه‌های بسیج جامعه زنان کشور است که ویژه استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

به نقل از فارس مینو اصلانی امروز در گفت‌وگویی اظهار داشت: همایش بین‌المللی طلایه‌داران عرصه حجاب و عفاف در دو بخش بین‌الملل و داخل در بهمن ماه سال‌جاری در تهران، تندیس مروه شروینی شهیده زن که شهیده حجاب و عفاف است رونمایی و در خیابان حجاب تهران نصب می‌شود.

وی افزود: چاپ نشریه به سه زبان، تجلیل از 150 نفر از فعالان عرصه عفاف و حجاب در سطح کشور و شناسایی آنها، اعزام 400 هزار دانش‌آموز دختر سال دوم دبیرستان به اردوهای راهیان نور برای آموزش عملی درس آمادگی دفاعی و ... از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی این سازمان تا پایان سال 1390 است.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور بیان کرد: با توجه به فرامین مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با زنان نخبه و اندیشمند کشور در همایش راهبردی زنان، مهم‌ترین مسائل و موضوعات زنان با عناوین زن و خانواده، کارکرد زنان، آسیب شناسی مباحث زنان، تحکیم بنیان خانواده، عفاف و حجاب، رعایت حریم بین زن و مرد، پوشش و ... باید راهکارهای مهم برای آسیب شناسی این موضوعات دنبال شود.

اصلانی با  تأکید بر اینکه حلقه‌های تربیتی و نظام تربیتی بسیج از نونهالی تا بزرگسالی تعریف شده است که باید این برنامه عملیاتی و اجرایی شود گفت: برگزاری همایش زنان اهل سنت و شیعه ویژه استان سیستان و بلوچستان در هفته وحدت به دشمنان نظام انقلاب نشان می‌دهد تفرقه افکنی آنها در ارتباط با این دو قشر شیعه و سنی تأثیر ندارد و همواره این دو قومیت در حمایت از انقلاب و پشتیبانی از ولایت فقیه و رهبریت در خط مقدم گام بر می‌دارند و نقشه‌های آمریکا و صهیونیسم در وحدت ملی اقوام مختلف و مردم ایران زمین تأثیر نداشته و نخواهد داشت.

گفتنی است: بیش از 5 میلیون و 500 هزار نفر از خواهران بسیجی کشور عضو این سازمان هستند که این تعداد بیش از 2 میلیون نفر در قشر بسیج دانش‌آموزی جذب، آموزش و سازماندهی شده‌اند که فعالیت‌های مهم در حوزه مهد مساجد در راستای آموزش تربیت نونهالان از سال آینده در سراسر کشور آغاز خواهند شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد