makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

بهره‌برداری از 69 طرح راه و ترابری جنوب سیستان و بلوچستان

  سرپرست راه و ترابری جنوب سیستان و بلوچستان از افتتاح و بهره‌برداری 69 پروزه در دهه فجر در حوزه راه و ترابری جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد.

به نقل از خبرگزاری فارس براتعلی حسینی  اظهار داشت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 380 میلیارد ریال در بخش راه‌های اصلی، فرعی و روستایی به بهره‌برداری می‌رسند.

وی افزود: از مهم‌ترین این پروژه‌ها می‌توان به افتتاح پل بزرگ بندینی در محور کنارک ـ جاسک اشاره کرد که با 15 دهانه 20 متری و با اعتبار 15 میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

سرپرست راه و ترابری جنوب سیستان و بلوچستان ادامه داد: با احداث این پل چهارمین پل این محور به بهره‌برداری می‌رسد.

حسینی بیان کرد: علاوه بر این پل، عملیات احداث سه پل دیگر در حال انجام است که پل رابج به عنوان بزرگ‌ترین پل در استان با اعتبار بالغ بر 300 میلیارد ریال با 25 دهانه 20 متری از 25 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی تصریح کرد: احداث چهار کیلومتر از بزرگراه ایرانشهر ـ بمپور با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان و احداث محور سرکهوران به طول پنج کیلومتر از پروژه‌های افتتاحیه دهه فجر سال‌جاری است.

سرپرست راه و ترابری جنوب سیستان و بلوچستان با اشاره به پروژه‌های افتتاحی در بخش راه روستایی گفت: بالغ بر 193 کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت محورهای راه روستایی و افتتاح چهار دستگاه پل منفرد و آب نمای لوله‌ای از مهم‌ترین پروژه‌های افتتاحی در بخش راه روستایی در دهه فجر امسال است.

حسینی یادآور شد: با افتتاح این طرح‌ها، 158 روستا با 27 هزار خانوار از نعمت راه مناسب و آسفالته برخوردار می‌شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد