makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

کشف بیش از 3 میلیارد ریال کالای قاچاق در کنارک

 فرمانده انتظامی کنارک گفت: با دستگیری 19 نفر از یک شبکه بزرگ قاچاق کالا در شهرستان کنارک، بیش از 3 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ضبط شد.

به گزارش مکران  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، محمد خواجه علی اظهار داشت: از آنجایی که قاچاق کالا و ارز به کشور موجب ضربه زدن به اقتصاد کشور می‌شود و برخی از افراد سودجو سعی دارند با ورود این گونه کالاها که عمدتاً غیر‌بهداشتی و غیر استاندارد نیز هستند به مقاصد سودجویانه خود برسند، طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با شدت و حساسیت بیشتری در این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: با اجرای این طرح و با تلاش شبانه‌روزی مأموران انتظامی شهرستان کنارک و با اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز سرنخ‌هایی از فعالیت گسترده یک شبکه بزرگ قاچاق کالا در شهرستان کنارک به دست آمد.


فرمانده انتظامی کنارک تصریح کرد: تحقیقات تخصصی و نامحسوس پلیس نشان داد که اعضای این شبکه قاچاق بیش از 16 تن انواع کفش و البسه غیر بهداشتی و قاچاق را وارد شهرستان کنارک کرده‌اند و قصد انتقال آن به دیگر شهرهای استان را دارند.

خواجه علی ادامه داد: پلیس با شناسایی محل اختفا و دپوی این محموله قاچاق با هماهنگی مراجع قضایی در عملیاتی هماهنگ موفق شد 19 نفر از اعضای این شبکه قاچاق را که تبعه خارجی بودند دستگیر و مقدار16 تن و 233 کیلوگرم کفش و البسه قاچاق به ارزش 3 میلیارد و 350 میلیون ریال را کشف و ضبط کنند.

وی خاطرنشان کرد: افراد دستگیر شده به مراجع قضایی معرفی و پس از سیر مراحل قانونی مبلغ 6 میلیارد و 700 میلیون ریال بابت قاچاق کالا به کشور از سوی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کنارک جریمه شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد