makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

حدود یک ونیم تن مواد مخدر درسیستان و بلوچستان کشف شد

  معاون هماهنگ کننده فرماندهی مرزبانی سیستان‌ و بلوچستان گفت: نیروهای هنگ مرزی نگور و جکیگور و پلیس مبارزه با موادمخدر ایرانشهر در دو عملیات جداگانه یک هزار و 485کیلوگرم مواد مخدر را کشف کردند. 

به گزارش مکران به نقل از مرکز اطلاع رسانی مرزبانی استان،سرهنگ'احمد شهرکی' افزود: مرزبانان این فرماندهی مستقر در هنگ مرزی نگور و جکیگور با انجام اقدامات اطلاعاتی از ورود محموله مواد مخدر به کشور آگاه شدند و در راستای کنترل مرز و جلوگیری از هر گونه تجاوز مرزی اقدامات عملیاتی لازم را به اجرا در آوردند.

وی اظهار داشت: نیروهای مرزبان هنگام کنترل نوار مرزی به یک دستگاه خودروی تویوتا برخورد کردند که راننده آن به محض مشاهده مأموران متواری شد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی مرزبانی سیستان‌ و بلوچستان بیان کرد: عملیات تعقیب و گریز خودروی یادشده توسط مرزبانان انجام شد که در نهایت قاچاقچیان به سبب عدم توانایی در مقابل نیروهای عملیاتی، با استفاده از تاریکی شب و عوارض زمین با برجای گذاشتن خودرو متواری شدند.


شهرکی گفت: مرزبانان در پاکسازی محل و بازرسی خودروی توقیفی قاچاقچیان 735 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک به همراه یک دستگاه تلفن همراه کشف و ضبط کردند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس، فرمانده انتظامی خاش نیز از دستگیری یک شرور و قاچاقچی فراری در این شهرستان خبر داد.

'احسانعلی آذرپودینه' گفت: مأموران انتظامی شهرستان خاش موفق شدند این شرور فراری را که به جرم حمل وقاچاق مسلحانه

مواد مخدر تحت تعقیب مراجع قضایی قرار داشت پس از انجام تحقیقات و اقدامات فنی و تخصصی در مخفیگاهش شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

وی اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه این شرور یک قبضه کلت کمری، هفت تیغه خشاب، تعدادی مهمات جنگی اسلحه کلاش، تیربار گرینف و کلت کمری، یک عدد شوکر برقی و مقادیری مواد مخدر، تجهیزات دریافت امواج ماهواره‌ای و مهرهای مخصوص بسته بندی مواد مخدر کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش خاطرنشان کرد: در این عملیات یک دستگاه خودرو زانتیا و دو عدد پلاک خودرو کشف و ضبط شد و تحقیقات بیشتر از این متهم فراری ادامه دارد.

به گزارش دیگر مرکز اطلاع رسانی پلیس، نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر یک قاچاقچی فراری به نام 'حاجی.ز' را که از سوی مراجع قضایی استان کرمان تحت تعقیب بود، دستگیر و بیش از 750 کیلوگرم تریاک از وی کشف کردند.

این گزارش حاکی است که با دستگیری 19 نفر از شبکه بزرگ قاچاق کالا در شهرستان کنارک بیش از سه میلیارد ریال کالای قاچاق از جمله البسه و کفش کشف و ضبط شد.

افراد دستگیر شده به مراجع قضایی معرفی و پس از سیر مراحل قانونی شش میلیارد و 700 میلیون ریال بابت قاچاق کالا به کشور از سوی دادسرای عمومی و انقلاب کنارک جریمه شدند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد