makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

کشف محموله 700 کیلوگرمی مواد مخدر در سیستان‌ و بلوچستان

   معاون هماهنگ کننده فرماندهی مرزبانی سیستان‌ و بلوچستان گفت: در درگیری با قاچاقچیان، 700 کیلوگرم مواد مخدر در هنگ نگور و جکیگور کشف شد.

به گزارش مکران به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان، احمد شهرکی اظهار کرد: مرزبانان غیور این فرماندهی مستقر در هنگ مرزی نگور و جکیگور با انجام اقدامات اطلاعاتی از ورود محموله مواد مخدر به کشور آگاه و در راستای کنترل مرز و جلوگیری از هرگونه تجاوزات مرزی اقدامات عملیاتی خود را به اجرا گذاشتند.

وی در تشریح عملیات صورت گرفته به منظور مقابله با قاچاقچیان افزود: مرزبانان حین کنترل کامل و شبانه‌روزی نوار مرزی به یک دستگاه خودروی تویوتا برخورد که به محض مشاهده مأموران اقدام به فرار کردند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی مرزبانی سیستان‌ و بلوچستان بیان داشت: در پی این اقدام مرزبانان بلافاصله وارد عمل شده و به تعقیب خودروی مذکور پرداختند که سرانجام با تیراندازی به سمت آن موفق به متوقف ساختن خودرو شدند و قاچاقچیان که تاب مقاومت در برابر نیروهای عملیاتی را نداشتند با استفاده از تاریکی شب و عوارض زمین متواری شدند.

شهرکی در زمینه میزان کشفیات انجام شده طی این عملیات گفت: مرزبانان طی پاکسازی محل و در بازرسی از خودروی توقیفی قاچاقچیان توانستند 735 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را به همراه یک دستگاه تلفن همراه کشف و ضبط کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد