makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

کشف 25 درصد مواد مخدر کشور در سیستان و بلوچستان

 فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارکنان انتظامی و مرزبانی سیستان و بلوچستان 25 درصد مواد مخدر کشور در سیستان و بلوچستان کشف و ضبط شده است.

به گزارش مکران به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی مرزبانی سیستان و بلوچستان، غلام نبی کوهکن اظهار داشت: از ابتدای تشکیل مرزبانی در استان شاهد تحولات زیادی چون ارتقای سطح رفاه عمومی مردم و معیشت مرزنشینان، کاهش تصادفات مرگبار خودروهای سوخت کش و سرعت در امور عمرانی در مرز و کنترل قاچاق افسار گسیخته کالاهای دخانی و فرهنگی بوده‌ایم.

وی افزود: با اقدامات و امکاناتی که به مرزهای استان اختصاص یافته است امروز نقطه امنی در استان برای اشرار و قاچاقچیان وجود ندارد.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان ادامه داد: با تلاش مأموران مرزبانی و انتظامی سیستان و بلوچستان، 25 درصد از کل کشفیات مواد مخدر در کشور در استان کشف شده است.

کوهکن بیان داشت: مرزبانان غیور سیستان و بلوچستان طی دو سال گذشته، 122 تن انواع مواد مخدر را در مرزهای استان کشف کرده‌اند و در زمینه طرح تخلیه اتباع بیگانه و کاهش جرائم نیز به توفیقات بزرگی دست یافته‌اند که جغرافیای استان و کشفیات به دست آمده نشان می‌دهد که به اهداف تعیین شده دست یافته‌ایم.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: مرزبانان استان در طول شبانه‌روز 835 عملیات گشت، کمین، رد زنی و پاکسازی در مناطق آلوده را انجام می‌دهند و از ابتدای سال‌جاری تاکنون 248 هزار عملیات در مناطق مرزی صورت گرفته است.

کوهکن گفت: در 248 هزار عملیات در مناطق مرزی از ابتدای سال‌جاری، 40 تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد و 185 نفر از اشرار و قاچاقچیان مسلح دستگیر و به هلاکت رسیدند.

وی کشف 49 دستگاه خودرو را از دیگر اقدامات مرزبانان استان از ابتدای سال‌جاری ذکر کرد و افزود: کاهش چشمگیر قاچاق سوخت و دستگیری عناصر ضدانقلاب و متجاوزان مرزی از دیگر دستاوردهای مرزبانی استان بوده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد