makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

خواستگاری که به جرم قتل سر از زندان درآورد

 خواستگاری که در زاهدان دست به جنایت زده بود با تلاش مأموران پلیس آگاهی دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.

به گزارش مکران به نقل از پایگاه خبری پلیس، نجیم که همسر دوم رضا شده و مدتی نیز با وی زندگی کرده بود به علت آزار و اذیت‌های زیاد شوهرش دیگر توان ادامه این زندگی را نداشت و برای رها شدن از این زندگی پر مشقت، نقشه‌ای را که بارها در ذهنش کشیده بود با مسعود خواستگار خواهرش در میان گذاشت و قرار بر این گذاشتند که مسعود در فرصتی مناسب برای تهدید و ارعاب رضا وارد منزلشان شود.

بر پایه این گزارش هشتم دی ماه سال‌جاری، مسعود که با نقشه قبلی نجیم وارد منزل رضا شده بود در یک نزاع و درگیری با ضربات چاقو، رضا را از پای درآورد و از محل جنایت متواری شد.

این گزارش می‌افزاید: مأموران اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با اطلاع از این جنایت در محل قتل حاضر شدند و ضمن جمع‌آوری شواهد و مدارک بر جای مانده در تحقیقات اولیه خود وقتی با اظهارات ضد و نقیض نجیم مواجه شدند وی را به عنوان تنها مظنون این جنایت دستگیر کردند.

بر اساس این گزارش همسر مقتول در تحقیقات پلیس هنگامی که با مدارک و شواهد به دست آمده که نشان می‌داد قاتل با هماهنگی و بدون درگیری وارد منزل شده و دست به این جنایت زده است دیگر نتوانست جرم خود را انکار کند و تمام ماجرا را بازگو کرد و گفت برای اجرای نقشه خود به مسعود وعده ازدواج با خواهرم را داده بودم.

با اعترافات این متهم، کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی مخفیگاه مسعود شدند و وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد