makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

اجرای عملیات راهداری 100 کیلومتر از محور زاهدان ـ سفیدآبه

 رئیس اداره راه و ترابری زاهدان گفت: در سه ماه سوم سال‌جاری، عملیات راهداری 100 کیلومتر از محور زاهدان ـ سفیدآبه توسط پیمانکار انجام شد.

به نقل از فارس مهدی اکبری اظهار داشت: نظافت پارکینگ، بوته‌کنی تا شعاع دو متر از لبه شانه راه به هر طرف، مرمت و بازسازی علائم معیوب (گاردریل، مسیرنما، تابلو...)، مرمت و نصب و جایگزین تابلوهای معیوب و یا مفقود شده از جمله اقدامات راهداری انجام شده در محور زاهدان ـ سفیدآبه است.

وی جمع‌آوری لاشه حیوانات و پاکسازی سطح راه از هر گونه مواد زائد، کنترل و حفظ حریم راه گزارش به موقع در صورت مشاهده هر گونه عملیات در حریم راه، اعلام به موقع تصادفات و حضور در صحنه تصادف برای کنترل ترافیک و پاکسازی سطح راه در محل تصادف را از دیگر این اقدامات انجام شده در این محور عنوان کرد.


رئیس اداره راه و ترابری زاهدان افزود: خاکبرداری توسط ماشین آلات اداره راه و ترابری شهرستان زاهدان، عملیات تنقیه و لایروبی 100 عدد پل محور زاهدان ـ سفیدآبه به مقدار یک‌هزار و 137 مترمکعب و حمل آن تا فاصله 50 متر...، احداث دیوار حائل با سنگ مالون در سطح حوزه استحفاظی از جمله اقداماتی است که در سه ماه اخیر در محورهای حوزه استحفاظی راه و ترابری زاهدان انجام شده است.

اکبری یادآور شد: در سه ماه اخیر، اصلاح نقطه حادثه خیز در محور خواجه مسک، انجام عملیات تحکیم بستر به طول 1.5 کیلومتر در محور (خواجه مسک)، بوته کنی و دکاپاژ به طول سه کیلومتر محور خواجه مسک، بازگشایی محور تنگ ندام تا کیلومتر 10، اجرای چهار کیلومتر آسفالت سرد محور آل گری ـ تنگ ندام، نیز انجام شده است.

وی ادامه داد: تشکیل اکیپ‌های راهداری و استقرار در راه‌ها به منظور مرمت موضعی و اساسی راه شامـل؛ عملیـات حفــاظتی تعمیر پل‌ها و ابنیه فنی، تسطیح، شن‌ریزی، لکه‌گیری، روکش‌های آسفالت سرد، نصب آبروها، احداث پل‌هـای جدید، برف‌روبی و بازگشایی راه‌ها و غیره یکی از وظایف اداره راه و ترابری شهرستان زاهدان است.

رئیس اداره راه و ترابری زاهدان گفت: نگهداری و ترمیم راه‌های استحفاظی به منظور برقراری عبور و مرور مستمر وسائط نقلیه، احداث راه روستایی برابر موافقتنامه‌های مبادله شده، نظارت بر کار اجرای راه‌های اصلی و روستایی، نصب و ترمیم علائم ایمنی تمامی راه‌های مواصلاتی در حوزه استحفاظی بخشی از وظایف اداره راه و ترابری زاهدان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد