makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

سد کهیر موهبت نظام به مردم محروم منطقه است

 رئیس شورای شهر کنارک گفت: اجرای سد کهیر یکی از بر جسته‌ترین خدمات نظام در منطقه است که موجب شکوفایی آن می‌شود.

به گزارش مکران به نقل از خبرگزاری فارس قاسم میرزایی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در کنارک اظهار داشت: رویکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی اصل عدالت گستری در جای جای کشور به ویژه مناطق محرومی است که شاید تاکنون توجهی به آن نمی‌شده است.

وی افزود: اجرای پروژه بزرگ سد کهیر در بخش زرآباد از جمله طرح‌های زیربنایی است که کشاورزی و باغداری و همچنین مشکل آب شرب ساکنان این منطقه را مرتفع می‌کند.


رئیس شورای شهر کنارک یادآور شد: عملیات اجرایی ساخت سد کهیر آغاز شده و در یک برنامه زمانبندی پنج ساله به اتمام می‌رسد.

میرزایی خاطرنشان کرد: سد کهیر با ظرفیت 314 میلیون متر مکعب ذخیره آب، بزرگترین سدی است که در سیستان و بلوچستان به اجرا در می‌آید.

وی بیان کرد: با بهره‌برداری از سد کهیر بالغ بر 8 هزار هکتار از اراضی دشت کهیر آبیاری و کشاورزی را در منطقه رونق می‌بخشد.

رئیس شورای شهر کنارک ادامه داد: بخش زرآباد دارای استعدادهای بسیار مناسب در زمینه کشاورزی و باغداری است که در صورت تأمین آب مورد نیاز بخش عمده‌ای از صادرات میوه‌های گرمسیری و محصولات جالیزی را می‌تواند تأمین کند.

میرزایی اضافه کرد: خدمات نظام و تقسیم عادلانه ثروت ملی در این شهرستان مصداق کامل دارد به طوری که عزم جدی دولتمردان و تشنگی آنان در خدمات رسانی خود گواهی بر عدالت محوری است که در این منطقه جریان دارد.

وی عنوان داشت: عدم توجه رژیم ستمشاهی به مناطق محروم و دور افتاده به گونه‌ای بوده که با توجه به حجم گسترده فعالیت‌های انجام شده پس از پیروزی شکوهمند انقلاب هنوز غبار محرومیت در این مناطق جاری است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد