makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

خط ما از اپوزیسون جداست

  سایتی که گویا وابسته به یکی از احزاب اپوزیسیون است در آخرین پست ارسالی که بر  روی خروجی سایت خود قرار داده از تهدید به قتل وبلاگ نویسان بلوچ توسط برخی از نهادهای دولتی خبر داده و متاسفانه تهدیدهای اطرافیان عضو شورای نیکشهر و مطلبی که من در نقد آن نوشته بودم را به وزرات اطلاعات ربط داده است که جا دارد  ضمن تکذیب این خبر توضیحاتی را در این خصوص جهت تنویر افکار بلوچ داخل نشین و خارج نشین ارائه نمایم.

اول اینکه من در طول بیش از 10 سال فعالیت رسانه ای هیچ وقت و از طرف هیچ نهادی نه تحت فشار بوده ام ، نه تهدید شده ام ، بلکه خود بارها چه به صورت شفاهی و چه به صورت کتبی و در بسیاری از مطالبم هم اشاره کرده ام که علی رغم داشتن خط و مشی انتقادی نسبت به برخی از مسائل در چهارچوب قانون حرکت کرده و ضمن پایبندی به اصول قانون اساسی ، معتقدم جامعه بلوچ می تواند از ظرفیت های موجود در قانون اساسی به نحو احسن و به نفع خود استفاده نماید.

قبول دارم که برخی مواقع از طرف برخی از جریان های افراطی تعبیض هایی بر مردم بلوچ تحمیل می شود، ولی این را هم باید قبول کنیم که افراط در هر دو طرف هست. البته این گونه هم نیست که نتوانیم و یا نتوانسته باشیم صدای اعتراض خود را به گوش مسئولین برسانیم و همیشه هر جا مشکل و تعبیضی اگر بوده ،‌ حتما" اعتراض اهل قلم بلوچ هم بوده و در بیشتر مواقع هم مسئولین به اعتراض پاسخ مثبت داده و رفع تعبیض هم شده است.

پس می توان نتیجه گرفت که خط ما از اپوزیسون جداست، زیرا آنها خود را در مقابل نظام می بینند ولی ما بر عکس آنان معتقدیم می شود با اصلاح و نقد از درون جامعه بلوچ و استفاده از تمامی ظرفیت های قانون اساسی به سر منزل مقصود رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد