makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

سواستفاده اپوزیسیون ضدانقلاب از تظاهرات ضدجنگ در آمریکا

  تعدادی از عوامل ضدانقلاب مقیم آمریکا با حضور در حاشیه تظاهرات گروه های صلح طلب در روز شنبه ۴فوریه، تلاش کردند به این تظاهرات ضد جنگ، وجهه ضد ایرانی بدهند.

به گزارش الف، به نقل از خبرگزاری فرانسه، در تظاهرات روز گذشته که با عنوان "روز اقدام جمعی" علیه جنگ احتمالی با ایران برگزار شد، معترضان در میدان ساعت منهتن نیویورک تجمع کرده و با نشان دادن پلاکاردهایی در حمایت از صلح و تقبیح جنگ با ایران، به سوی دفتر سازمان ملل و کنسولگری رژیم صهیونیستی حرکت کردند.

علاوه بر نیویورک، صدها معترض و گروههای صلح طلب روز شنبه در دیگر شهرهای آمریکا و نیز کانادا با برگزاری تجمع و تظاهرات، خواستار توقف سیاست های جنگ طلبانه علیه ایران شدند.

تظاهرات کنندگان ضمن حمل عکسهای دانشمندان شهید ایرانی، پلاکارهایی را حمل می کنند که در آنها نوشته شده بود: "با ایران جنگ نکنید، تحریم نکنید، دخالت نکنید، و ترور نکنید".


"دبرا سویت" مدیر سازمان "جهان نمی تواند منتظر بماند" که تظاهرات نیویورک را ساماندهی کرده بود گفت: اقدامات علیه دولت ایران به هیچ وجه توجیه ‌گر جنگ آمریکا علیه این کشور نیست".


در جزواتی که در این تظاهرات توزیع شد تحریم‌ها و ترور دانشمندان ایران محکوم و این اقدامات به منزله جنگ از پیش آغاز شده تلقی شده بود.

گروه های ضدانقلاب و نوضدانقلاب از روز شنبه در تلویزیونها و سایتهای خود مدعی شده اند تظاهرات ۴فوریه با دعوت و برنامه ریزی آنها انجام شده است. گروه های ضدانقلاب و نوضدانقلاب در حالی از این تظاهرات سواستفاده کردند که همواره دولتهای غربی را برای اعمال فشار و حتی حمله نظامی به ایران ترغیب و نقش دولتهای غربی در ترور دانشمندان ایرانی را انکار می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد