makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

تهدید تو خالی و پروژه ناکام حزب مردم بلوچستان

  طی روزهای گذشته شاهد مسائل مختلفی بودیم که در آن مواردی دیده می‌شد که نشان می‌داد به بعضی از وبلاگ نویسان و خبرنگاران (رازگو بلوچ و صدیق حسین زاده) این منطقه تهدیدی رخ داده است که می‌توان آن را یک کار کودکانه از سوی گروه‌های افراطی عنوان کرد.

 حال بعد از گذشت چند روز گروههای افراطی خارج نشین ضمن جبهه گیری علیه نظام این تهدیدات را به وزارت اطلاعات نسبت داده‌اند و قصد خراب کردن چهره دولت در بین مردم و وبلاگ نویسان مختلف بلوچ را دارند.

در مطلب درج شده در سایت‌های مخالف بدبینی نسبت به فضای مجازی اینترنت ایجاد شده که نمی‌توان از کنار این موضوع به راحتی گذشت چرا که در دنیای کنونی یکی از راههای ارتباط همین دنیای مجازی اینترنت است. آیا به طور کل نشر این نوع مطالب تحریک آمیز صحیح و درست می‌باشد؟

اگر فرض را بر این بگیریم که این مطالب تهدید صحت داشته باشد چرا این مسائل را در فضای مجازی ارائه دهند تا بقیه وبلاگنویسان جرات نکنند مسائل مورد نظرشان را مطرح کنند این موضوعات باید از راه خود و از طریق مراجع قانونی پی گیری شود تا بتوان مسئله را حل نمود نه این که به این مسائل دامن زد و آن را بزرگ جلوه داد فضای مجازی اینترنت جایی نیست که بتوان آن را محدود کرد شاید دوستان مطالبی را که زاییده ذهن آن‌هاست منتشر کنند و بعضی دیگر از گروه های افراطی تندرو نسبت به این موارد انتقاد داشته و آن را با لحن بد بیان کرده باشند. با کمی فکر و تأمل می‌توان یافت که سایت‌های مخالف خارج از کشور که مورد حمایت غرب می‌باشند مانند (حزب مردم بلوچستان) می‌توانند حقیقت گوی خوبی باشند که هر مسئله ای را به نظام ایران ربط می‌دهند؟ یا مثل همیشه باز هم با منتشر کردن اکاذیب قصد بر هم زدن اوضاع را دارند؟

 پاسخ به این مطلب کار آسانی است چرا که سایت‌های خارج از کشور دروغ گویان بزرگی بوده و هستند و بارها نشان دادند که نمی‌خواهند در این منطقه آرامش وجود داشته باشد و همیشه شکست می‌خورند چرا که بعد از منتشر کردن مطالب غلط و گمراه کننده این گونه سایت‌ها جوابیه بسیار محکم و دندان شکنی از سوی رازگو بلوچ و صدیق حسین زاده در وبلاگ‌ها منتشر شد که نشان دهنده این موضوع بود که تمامی مطالب در این گونه سایت‌ها بر پایه دروغ و کذب می‌باشد و کسی نباید حرف این گروه‌ها را باور کند چرا که کارنامه بسیار سیاهی دارند و قابل اعتماد نیستند و کارشان مزدوری برای غرب است. موضوع تهدید را دوستان مثل زارگو بلوچ و صدیق حسین زاده تکذیب کرده و نشان دادند که جز هیچ گروهی نیستند و عنوان کردند که این موضوع به نظام هیچ ربطی نداشته و ندارد بلکه فقط انتقادی شدید لحن از سوی گروه‌های افراطی بوده که موجب ترس دوستان شده البته آن‌ها نباید همچنین مسائلی را با فریاد در دنیای اینترنت پیگیری می‌کردند چرا که هر کار راه و روش خود را دارد.

در پایان امید می‌رود که دیگر شاهد همچنین مسائلی نباشیم چرا که به صلاح جامعه بلوچ نبوده و نیست چرا که عده ای در خارج از کشور که خود را حزب مردم بلوچستان معرفی می‌کنند با کوچک‌ترین صحبت و خبری آن را به نظام جمهوری اسلامی ربط داده و قصد خراب کاری دارند و نمی‌دانند که حرف‌های آن‌ها هیچ خریداری ندارد و آن‌ها هیچ گاه به هدف خود نخواهند رسید چون جامعه بلوچ دارای سیاست و درایت بالایست و گول حرف‌های آن‌ها را نخواهند خورد.

نویسنده: مالک بلوچ

باز نشر از وبلاک بلوچ بیدار

نظرات 1 + ارسال نظر
بلوچ بیدار سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:09 http://balochi.blogsky.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ شما در بلوچ بیدار جز پیوندهاست لطفا نام بلوچ بیدار را در پیوندهای وبلاگ خود قرار دهید .
مالک بلوچ

با سلام خدمت شما دوست عزیز
از اینکه از مکران دیدن می کنید بسیار ممنون؛در اولین فرست پیوند وبلاگ شما را در مکران قرار خواهم داد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد