makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

دستگیری 4 سارق و کشف 6 دستگاه خودرو و موتور سیکلت سرقتی

  فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: هفته گذشته با تلاش ماموران انتظامی ایرانشهر چهار سارق پشت میله‌های زندان افتادند و شش خودرو موتور سیکلت مسروقه کشف و ضبط شد.

به گزارش مکران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، علی‌ملکی آهنگران اظهار داشت: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی موفق شدند هفته گذشته با اجرای طرح‌های انتظامی و پاکسازی نقاط جرم خیز این شهرستان چهار سارق را دستگیر و شش دستگاه موتورسیکلت و خودرو مسروقه را کشف و ضبط کنند.

وی افزود: طی این مدت مقدار 200 متر کابل مخابراتی مسروقه نیز کشف و ضبط شد.

وی خاطرنشان کرد: یک قبضه سلاح غیر مجاز، یک‌کیلو و 458 گرم انواع مواد مخدر طی این مدت کشف و چهار دستگاه خودروی تحت تعقیب مراجع قضایی نیز توقیف شدند.

آهنگران گفت: هفته گذشته در اجرای طرح انضباط ترافیکی و در اجرای قانون جدید رسیدگی به تخلفات رانندگی 154 دستگاه خودرو و 206 دستگاه موتور سیکلت متخلف و فاقد مدارک قانونی نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر دستگیری 45 تبعه بیگانه غیرمجاز و 17 نفر از اراذل و اوباش شهرستان ایرانشهر را از دیگر اقدامات پلیس عنوان کرد و از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در میان بگذارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد