makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

افتتاح رسمی 6 طرح بزرگ راه سازی در استان سیستان و بلوچستان

  شش  طرح مهم راه سازی در استان سیستان و بلوچستان از جمله 50 کیلومتر بزرگراه، 400 کیلومتر راه اصلی و یک تقاطع بزرگ غیر همسطح همزمان با سفر رییس جمهوری به این استان به طور رسمی به بهره برداری رسید.

به گزارش مکران به نقل از خبرنگار ایرنا، 'محمود احمدی نژاد' صبح امروز (دوشنبه) وارد شهرستان ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان شد و همزمان با حضور وی راه اصلی چابهار- ایرانشهر افتتاح شد.

این طرح به طول 282 کیلومتر با اعتبار 215 میلیارد تومان بخشی از محور ترانزیتی چابهار- میلک به شمار می رود .

تقاطع غیرهمسطح سه راهی بزمان – ایرانشهر نیز از دیگر طرح هایی است که امروز با حضور 'محمود احمدی نژاد' به طور رسمی به بهره برداری رسید.برای احداث این طرح 15 میلیارد تومان هزینه شده است.


44 کیلومتر از راه اصلی ایرانشهر – سرباز نیز امروز با حضور رییس جمهوری افتتاح شد که برای اجرای این طرح بیش از 33 میلیارد تومان هزینه شده است.

60 کیلومتر از مسیر 104 کیلومتری ایرانشهر – سرباز نیز پیش از این به بهره برداری رسیده است.

از دیگر طرح هایی که با حضور احمدی نژاد در استان سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید 14 کیلومتر از بزرگراه خاش – ایرانشهر بود که برای اجرای این طرح نیز بیش از 30 میلیارد تومان هزینه شده است.

36 کیلومتر از این بزرگراه پیش از این به بهره برداری رسیده بود.

همچنین راه اصلی رستم آباد – ایرانشهر به طول 100 کیلومتر امروز با حضور رییس جمهوری در استان سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید.

برای اجرای این طرح 24 میلیارد تومان هزینه صرف شده است.

یک دستگاه پل بزرگ با عنوان 'پل کشیک' به طول 110 متر از جمله دیگر طرح های راهسازی است که با حضور احمدی نژاد در ایرانشهر به بهره برداری رسید.

اجرای این پل بیش از چهار میلیارد تومان هزینه در برداشته است.

ساخت و توسعه پروژه های زیرساختی و مهم حمل و نقل کشور به ویژه در استان سیستان و بلوچستان با هدف تکمیل کریدور شمال - جنوب و برقراری ارتباط مناسب و سریع تر با سایر نقاط کشور و نیز به منظور احیای مسیر ترانزیت به آسیای میانه و کشورهای جنوب خلیج فارس و پاکستان و هند از اهمیت قابل توجهی برخوردار هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد