makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

تروریست اتوکشیده پته اپوزیسیون را رو کرد

  به نقل از کیهان٬«اولاف پالمه دوباره ترور شد. او این بار وقتی ترور شد که کسانی به نام وی در سوئد گردهم آمدند و با سوابق مبارزه با امپریالیسم، از آمریکا و غرب خواستند مردم ایران را تحت فشار محاصره اقتصادی قرار دهند.»

این مطلب را پایگاه «لیبرال- دموکرات» به قلم حسن بهگر از عناصر اپوزیسیون خارج نشین مورد تاکید قرار داد و نوشت: روزنامه سوئدی SVD از کنفرانس ایرانی مدعیان «اتحاد برای دموکراسی» که شهریار آهی سازمانده آن بود گزارشی تهیه نموده و با دو نفر از شرکت کنندگان در این کنفرانس عبدالله مهتدی رهبر سازمان کومله و سعید قاسمی نژاد مصاحبه کرده است. عبدالله مهتدی رهبر کومله در عین اینکه معترف است که مردم عادی از این تحریم ها در رنج و عذاب هستند ولی می گوید به هر صورت این بهایی است که مردم باید پرداخت کنند. مشخص نیست کسانی که بیرون از گود نشسته اند چگونه می توانند در این مجمع و آن کنفرانس از رنج و عذاب مردم مایه بگذارند. تازه در حالی که خود به خوبی می دانند که قادر نیستند کوچکترین ضمانتی در باب کارآمدی تحریم یا حتی جنگ برای مقابله با نظام اسلامی بدهند. مهتدی می افزاید؛ «اگر حمله به ایران در مقیاس کوچکی انجام پذیرد ممکن است رژیم جان به در ببرد اما با یک حمله در مقیاس بزرگ تصور نمی کنم رژیم زنده بماند.»

نویسنده تاکید می کند: بسیار ممنون که اندازه حمله را هم معین کردید که مبادا کسی جان به در ببرد. خوب بود می گفتید که اصلاً چنان حمله کنند که کسی زنده نماند. گزارشگر روزنامه که تصور کرده ممکن است خوانندگان معنای این سخنان را درنیابند یا به صحت مطلب شک کنند، در دنباله آن می افزاید که از سخنان این شخص چنین برمی آید که وی خواستار بمباران گسترده ایران است! در مورد رفیق کومله ای که تا پریروز با امپریالیسم مبارزه می کرد و از وقتی آمریکا در عراق «اقلیم کردستان» درست کرده، ناگهان در امپریالیسم هم وجوه مثبت سراغ نموده، دیگر چیزی نمی گویم اما در مورد قاسمی نژاد که خود را لیبرال معرفی کرده است و طرفدار تحریم است و ممکن است مردم خیال کنند لیبرال ها همه همین جوری هستند و از این طرح های درخشان برای مملکت دارند، باید گفت برادر کور خوانده ای و نه تحریم ها ره به جایی خواهند برد و نه محافلی از این قبیل. اما قضاوت در این باب را هم که سخنان اینها تا چه حد با حقوق بشر و دموکراسی منطبق است و عکس اولاف پالمه چه اندازه می تواند ناهماهنگی اپوزیسیون را برطرف سازد، به مردم واگذار می کنم. به هر صورت دست خود پالمه که از دنیا کوتاه است؛ معلوم نیست چه کسی قرار است از این کارها فایده ببرد؟ سوئدی ها یا اپوزیسیون. به نظر من که هیچکدام.

یادآور می شود در نشست محرمانه استکهلم که از سوی خودنویس به «پالان گذاری» معروف شد، از جمله این افراد شرکت داشتند: محسن سازگارا، محسن مخملباف، محمد تهوری (همسر حقیقت جو)، مهتدی (رئیس گروهک تروریستی کومله)، علیرضا نوری زاده، شهریار آهی (سلطنت طلب)، هوشنگ اسدی و نوشابه امیری، مهرانگیز کار، حسن شریعتمداری، رضا طالبی، اکبر عطری، نیما راشدان، لیلی پورزند، رامین احمدی، فریدون احمدی، رامین پرهام و...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد